Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vielä pari tuntia ylhäällä ja sit tutimaan
Vähän on kaivannu noita hyviä yöunia ku on kipeenä ni ei toivoakaan parantua ennen ku alkaa nukkua kunnolla.
Torsain football fightin vauriotkin rupeaa olemaan suhteellisen kivuttomia tänään!Miten ihmiset voi nukkua hyvin?? Mä heräsin 1,5h nukkumaanmenon jälkeen henkihieverissä ja sänky hiestä läpimärkänä, vaikka nukun pelkissä boksereissa ja ilman peittoa. Oli niin kauhea tuska, että piti ottaa kylmällä vedellä kasteltu pyyhe ja pakastimesta pari kylmäpussia jäähdyttämään. Puol tuntia meni, että sain itteni takas elävien kirjoihin.
Mitä jos panda vaan heivais ne kofut vittuun? Ei varmaan toimi keho enää mitenkää päin omilla energiatasoilla kun koko ajan käy purkilla. Saa siinä sitten miettiä kun ei uni ikinä tule eikä nukuta...![]()
Siulla on varmaan joku hyvä haltijatäti pitämässä huolta kun noin hyvin on asiat :D

Tota, mun kofujen käyttö on todella harvinaista :D Edellinen 100 tabletin purkki meni vanhaksi ja siitä olin alle puolet syöny.
Mulla on Kaira.![]()