Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Thanks, kyllä tekevälle aina töitä löytyy, ainakin mulle:D
Ja tää duuni on lottovoitto, mutta ei siitä sen enempää.

Nyt alkaa leffan(K18 uuu) katselu neloselta. Hyvät yöt kaikille.
edit. Niin toi pönttöjen tekeminenhän on se mun uus duuni:lol2:

En mä sitä ehkä sulle tarkottanu, mutta suits you, sir OH! :D Jesh, Kaira lähtee kuumehoureissaan nyt unille... öitä mussukat :)

En mä sitä ehkä sulle tarkottanu, mutta suits you, sir OH! :D Jesh, Kaira lähtee kuumehoureissaan nyt unille... öitä mussukat :)

No en mä sitä sillain ymmärtänytkään, but suits me , sir OOH!:)
Vittu mitä kuraa toi leffa, ei tommosta katso susikaan. Pitää arpoa hyllystä joku dvd.

^^Nii ja helteen takia et voi saatana ees jutella mulle!

Hirvee hiki tulee siinä kun Facen chattiin kirjottaa!

Oon varmaan sen takia nyt ihan hikinen kun oon kirjotellu ainakin kahden kaverin kanssa siellä. Pitää kai lopettaa tuo chattailu ni ei oo nii kuuma.

Oon varmaan sen takia nyt ihan hikinen kun oon kirjotellu ainakin kahden kaverin kanssa siellä. Pitää kai lopettaa tuo chattailu ni ei oo nii kuuma.

Ei voi viittä minuuttia kauempaa olla kerrallaan tässä koneella, kun alkaa hiki valumaan. Menisin parvekkeelle nukkumaan, ellei siellä olis niitä saatanan hyttysiä.

Ei voi viittä minuuttia kauempaa olla kerrallaan tässä koneella, kun alkaa hiki valumaan. Menisin parvekkeelle nukkumaan, ellei siellä olis niitä saatanan hyttysiä.

Mä laitan pussilakanan pakkaseen ja käyn taas suihkussa. Nyt on ehkä ainoa kerta kun oon tyytyväinen siitä että voi nukkua yksin. Ei kauheesti innosta ajatus siitä että limaisena ja hikisenä ja nahkeena pyörii patterina hehkuvan (kuorsaavan) ukon kyljessä. 99% valitsisin kyllä sen että nukkuu kaksin kuin yksin mutta nyt... ei. Tuuletin ois kyllä kova sana.

Mä laitan pussilakanan pakkaseen ja käyn taas suihkussa. Nyt on ehkä ainoa kerta kun oon tyytyväinen siitä että voi nukkua yksin. Ei kauheesti innosta ajatus siitä että limaisena ja hikisenä ja nahkeena pyörii patterina hehkuvan (kuorsaavan) ukon kyljessä. 99% valitsisin kyllä sen että nukkuu kaksin kuin yksin mutta nyt... ei. Tuuletin ois kyllä kova sana.

Mä menisin ihan vapaaehtoisesti sohvalle nukkumaan tällä hetkellä. :D Tuuletin todellakin kelpaisi. Perkele kun hajosi tuo jo viime kesänä.

Tuuletin ois kyllä kova sana.

Ma loysin sattumalta taalta siskon kampilta kaapista tuulettimen. Se on kylla paras keksinto ikina, nytkin hurisee tossa vieressa ja on just sopivan viileeta :)

Jos viela loytaisin jostain jalanpohjahieromakoneen (tai hierojan), olisin maailman onnellisin tytto. Olen ollut vasta 3 paivaa duunissa, mutta joka paiva 8-10h tarjoilua ja baaria ilman minkaanlaisia taukoja alkaa vieda veronsa. Pitaisi varmaan ostaa crocsit tyokengiksi (:urjo:)

Porukka kitisee kun on niin kuuma, ettei pysty nukkumaan ja samaan aikaan jauhaa, et kuinka hyvä tuuletin olis......

Onko se tuulettimen ostaminen niin hankalaa :D?

Vittu että tämä tuuletin on ihana tässä vieressä.... Saa vielä säädettyä tehon aika korkeeks, kyllä kelpaa...

ei muistella pahalla ;)

Ötyä.

Ikkunat avoinna, tuulettimet päällä...Höyhensaaria kohti.....:zzzz:

Back
Ylös Bottom