Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihana pikku porsas!Ja sitten siitä kasvaa iso kuorsaava sika.
...kuulostaa tutulta, kuin miehet? :D
Voiko lihas tulehtua jos se saa kylymää? Ainakin muistaakseni akillesjänteeni on joskus tulehtunut, kun olin saattanut juosta nilkkasukat jalassa kylymäsä ulukona. :D On nimittäin lyhythihainen paita päällä tullut juostua pallon peräsä, eli kämmenet lämpenee yleensä hyvin, mutta tuo väliosa on mulla yleensä jäässä. Jos tämä ei ole mahdollista, niin en kyllä tiedä mistä olisi tullut. :s
Ihana pikku porsas!Ja sitten siitä kasvaa iso kuorsaava sika.
...kuulostaa tutulta, kuin miehet? :D

Yö(työ)n aikaa
Mösjöö pyssy, ei se loma vielä ole mennyt, vasta tulossa :mairea hymy: 6 duunivuoroa pitäis vielä jaksaa, niistä puolet örkkien nukuttamista :haukotus: En kylläkään ottanut lomaa kuin vaan 3 vkoa :( Noh, saapaha hermolomailla vielä talvellakin...
Mitä hommia se pyssy tekee jos saa udella?![]()
Esimies pelialalla... Mad. :D
Toi oli varmaan joku hienovarainen ja lievästi kiertelevä kuvaus parittajasta, se mulla tuli ekana mieleen :D ÖIset työajatkin puhuis sen puolesta ;)
e. ja saa ihan vappaasti olla kade, tää on miun eka "pitkä" (palkallinen) loma viimoseen 5 vuoteen.
Yövuoro 7/7 ja aamulla vappaile. Säätki parani sopivasti.
Mitäs patu aatteli tehä ? Aurinkoa ja virvokkeita ?
Ei oo nurmikonleikkuuta pitemmälle tehtyjä suunnitelmia. Eikhän tuo mee juniorin kanssa ulkoillessa aika, eli ainaki aurinkoa.
Hienoa tollanen loma. Ootpa kyllä sen ansainnu.
Yeah...
...That´s me ! Pimping the night away...:hyvä: