@Elu, mikset ota pakkiksen omaa emailia käyttöön? Ei haittaa sarjamurhaajatkaan :D
Epäs käyny mielessä... Taas on vipeistä hyötyy.
edit: Jaa panda alkanu käyttää thaikkuja, ehehehheheh...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
@Elu, mikset ota pakkiksen omaa emailia käyttöön? Ei haittaa sarjamurhaajatkaan :D
Naurakko sää mulle, kun mun mahassa on 140 grammaa karkkia?
Epäs käyny mielessä... Taas on vipeistä hyötyy.
edit: Jaa panda alkanu käyttää thaikkuja, ehehehheheh...
Haha Pyr0, oot söppänä!Naurakko sää mulle, kun mun mahassa on 140 grammaa karkkia?
Mun tukka on ollut lapsena ihan vaalea, eli väritys on hieman pielessä tuossa kuvassa. Nytten on vain joku piilevä punapigmentti tms ruvennut kääntämään nykyistä hiusväriäni hiemanvähänpikkuisen punertavaan suuntaan. Kohta kampaajalle kuulemaan tuomio siitä, meinaako tukka totella, vai onko ainoa vaihtoehto oikeasti siirtyä punertavaan tukkaan.
tv. Elli

Jos ei ainoa, niin ainakin todella hyvä vaihtoehto. ;)
kyynärtaipeeseen sattuu aivan vietävästi, kun yritän suoristaa tai koukistaa käteni. Kohta on myös kosketusarka ja vasemmassa kädessä tuo tunne on lähtenyt säteilemään kyynärtaipeen ulkoreunassa myös ylä- ja alapuolen lihaksiin.
No, toisaalta olin mäkin nätti poika joskus mut siitä on kauan...Hömhöm... monta vaihtoehtoahan tuossa on mut varsin tavallisia ovat tuon alueen lihasten(esim. kaksipäinen olkalihas, brachioradialis) kiinnityskohtien tulehdukset. Tällaisessa tapauksessa kannattanee kokeilla lepoa ks. lihaksille ja vahvaa tulehduskipulääkekuuria ja jos vaiva häviäis sillä, niin hienoa. Kylmähoito useamman kerran päivässä ~ 12-15 min vois auttaa myös, ja siihenhän ei tarvita kuin pyyhe ja pakastevihannespussi - Ootko miten tavannut treenata käsiä vai osaatko arvata liekö vaiva jostain muualta peräisin? Kiva ois jos et päästäis vaivaa pahenemaan rasittamalla ks. lihaksia, koska joskus tuon alueen pahempilaatuiset ongelmat voi vaatia kuukausia paranemisaikaa ja mahd. kortisonipiikkejä jne. Vaikee sanoa äkkiseltään mistä kyse, mut eipä tuo varsin tavatonta ole salikansan keskuudessa.
Aww, sähän oot nätti tyttö olluNo, toisaalta olin mäkin nätti poika joskus mut siitä on kauan...
Wooo, säätiedotuksessa luvattiin ainakin pari päivää vielä kunnon lämpöä ja aurinkoa! Voin siis jatkaa pronssisen ulkokuoren tavoittelua huomennakin! Öljyä pintaan ja pihalle makoilemaan :D
Kokeileppa seuraavan kerran koulutettua hierojaa. Ei ne thaimaassa oikein opi.
Oon täysin samaa mieltä! Biksut päälle ja menoks.
...vai käyttääks pandat biksuja? :D
Noo.. synonyymi nätille lienee "söpö" mut tästä on varmaan sen parikymmentä vuotta ja en kyl muista milloin joku ois söpöksi nimitellyt.Sattui olemaan ihan suomalainen kaveri...
No, noilla neuvoilla voi kokeilla ja katsoa vaikka viikon päästä onko alkanut tapahtua mitn. Jos ja kun siel hierojalla nyt käyt niin kysäisehän siltä tuosta ja kaveri osannee paikantaa kipukohdat ja analysoida tarkemmin.. Et siis osaa heittää edes villiä arvausta mistä vaivat ois saaneet alkunsa?