Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihana pikku porsas! :) Ja sitten siitä kasvaa iso kuorsaava sika.

...kuulostaa tutulta, kuin miehet? :D

Jos pelkää sen kasvamista, niin kannattaa hankkia minipossun sijasta tommonen mikropossu. Ero on se, että mirko-possu ei kasva isoksi.
Bechameilla on/oli sellanen. Tosin niitä taitaa saada vaan tällä hetkellä briteistä.

Voiko lihas tulehtua jos se saa kylymää? Ainakin muistaakseni akillesjänteeni on joskus tulehtunut, kun olin saattanut juosta nilkkasukat jalassa kylymäsä ulukona. :D On nimittäin lyhythihainen paita päällä tullut juostua pallon peräsä, eli kämmenet lämpenee yleensä hyvin, mutta tuo väliosa on mulla yleensä jäässä. Jos tämä ei ole mahdollista, niin en kyllä tiedä mistä olisi tullut. :s

Aha, oiskohan kuule jännetupin tulehdus sitten.. googleta tuo, vertaa oireita ja tsekkaa hoito-ohjeet & suositukset - Lihaksissa kylmän aiheuttama verisuonien supistuminen -> aineenvaihdunnan hidastuminen & turvotuksen laskeminen kuitenkin vähentää tulehdusta. Muistelen et ainakin jatkuvassa toistotyössä kylmän vaikutuksia on tutkittu & vaikutukset todettu selkeän negatiiviseksi.. Anyways, kandee ehdottomasti pitää kroppa lämpimänä joka tapauksessa viileillä ilmoilla ja suosittelisin kyynärlämppäreiden käyttöä jos ongelmat jatkuu tai vähintään pitkähihaista pelipaitaa.

Viimeksi muokattu:
Ihanaa, sain suunnilleen kämpän mulkattua sellaseen kuntoon ettei koko ajan vituta. Partsikalusteetkin on koottu paikalleen ja pyykit on kuivaneet ulkona. Hmm.. koiran kanssa pihalle ja sitten se ois unihommia. Aika peruskauraa taas :)

Ötyä...

...Kaikille omituisille otuksille...

Edit: Jokos se loma meni?...Tänään pitäis mennä duuniin 20:30...No mielellään kyllä jo menen...:)

Yö(työ)n aikaa :)

Mösjöö pyssy, ei se loma vielä ole mennyt, vasta tulossa :mairea hymy: 6 duunivuoroa pitäis vielä jaksaa, niistä puolet örkkien nukuttamista :haukotus: En kylläkään ottanut lomaa kuin vaan 3 vkoa :( Noh, saapaha hermolomailla vielä talvellakin...

Mitä hommia se pyssy tekee jos saa udella? :)

Yö(työ)n aikaa :)

Mösjöö pyssy, ei se loma vielä ole mennyt, vasta tulossa :mairea hymy: 6 duunivuoroa pitäis vielä jaksaa, niistä puolet örkkien nukuttamista :haukotus: En kylläkään ottanut lomaa kuin vaan 3 vkoa :( Noh, saapaha hermolomailla vielä talvellakin...

Mitä hommia se pyssy tekee jos saa udella? :)

Saa udella, mutten ihan kaikkea kerro...:D Esimiehenä pelialalla. Siinäpä aika osuva kuvaus.

Vai, että Podella loma vasta tulossa...Oon kade, ainaskin vähän !

Esimies pelialalla... Mad. :D

Esimies pelialalla... Mad. :D

Toi oli varmaan joku hienovarainen ja lievästi kiertelevä kuvaus parittajasta, se mulla tuli ekana mieleen :D ÖIset työajatkin puhuis sen puolesta ;)

e. ja saa ihan vappaasti olla kade, tää on miun eka "pitkä" (palkallinen) loma viimoseen 5 vuoteen.

Yövuoro 7/7 ja aamulla vappaile. Säätki parani sopivasti.

Toi oli varmaan joku hienovarainen ja lievästi kiertelevä kuvaus parittajasta, se mulla tuli ekana mieleen :D ÖIset työajatkin puhuis sen puolesta ;)

e. ja saa ihan vappaasti olla kade, tää on miun eka "pitkä" (palkallinen) loma viimoseen 5 vuoteen.

Hienoa tollanen loma. Ootpa kyllä sen ansainnu.

Yeah...
...That´s me ! Pimping the night away...:hyvä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitäs patu aatteli tehä ? Aurinkoa ja virvokkeita ?

Ei oo nurmikonleikkuuta pitemmälle tehtyjä suunnitelmia. Eikhän tuo mee juniorin kanssa ulkoillessa aika, eli ainaki aurinkoa.

Ei oo nurmikonleikkuuta pitemmälle tehtyjä suunnitelmia. Eikhän tuo mee juniorin kanssa ulkoillessa aika, eli ainaki aurinkoa.

Vähän jotakin tuollaista muistelin, että Rasputin on tullut vielä vanhoilla päivillä Isäksi...Vai olikos se juniori jo 60-v....:D

edit : Posti 1111 YÖKETJUUN ja oon Rasputinille sen kaljan vielä velkaa !!!

Hienoa tollanen loma. Ootpa kyllä sen ansainnu.

Niin oonki

Yeah...
...That´s me ! Pimping the night away...:hyvä:

Pimppi pyssy. Whoaa.

Mä oon niin fiksoitunut ihminen. Mä en vaan pääse yli ajatuksesta, et haluisin joskus omistaa mussen. GT mussen. Nytki mietin pääni puhki kuinka saisin kerättyä rahat siihen, ja mitä uhkapelejä tässä kannattaisi alkaa harrastaa et vois jostain sitä hynää kääriä. Vai pitääkö tässä alkaa myymään perberiä? Ehkä mein foorumin virallinen pimppaaja vois avittaa mua tässä.. :D

Back
Ylös Bottom