Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mullakin on rakennekynnet<3

Oukei. Veikkaan että geelit on parempi tehä varpaisiin kun akryylit... Mä en oo vielä varpaisiin ottanut, ehkä senkin aika vielä tulee ;-)

Joo varpaisiin noi geelit on hyvät, kun voi vaan nopsasti päälle vetää ja uv-uunin kautta ulos. Vähän kauemmin meni nyt kun laitettiin tota ling-lingiä noihin pottuihin.

Elly soittelee sinne hierojalle nyt.. no excuses - Viidet kovat treenit jos vedät peräkkäisille päiville niin en kyl olettaisi olon olevan kovinkaan energinen tai jaksava muulloin kuin just noina parina päivinä lepopäivien jälkeen. Itsellä mulla treenit menee niin, et pienet lihasryhmät, iso lihasryhmä, huoltopäivä, pienet lihasryhmät, iso lihasryhmä, huoltopäivä & täysi lepopäivä ja tälläkin tavoin joudun ottamaan välillä muutaman päivän vapaata välillä kun kroppa alkaa viestiä levon tarpeesta..

Elly soittelee sinne hierojalle nyt.. no excuses - Viidet kovat treenit jos vedät peräkkäisille päiville niin en kyl olettaisi olon olevan kovinkaan energinen tai jaksava muulloin kuin just noina parina päivinä lepopäivien jälkeen. Itsellä mulla treenit menee niin, et pienet lihasryhmät, iso lihasryhmä, huoltopäivä, pienet lihasryhmät, iso lihasryhmä, huoltopäivä & täysi lepopäivä ja tälläkin tavoin joudun ottamaan välillä muutaman päivän vapaata välillä kun kroppa alkaa viestiä levon tarpeesta..

Mää yritän muistaa soittaa huomenna. Jos nyt olisin järkevä ihminen, niin pitäisin huomisenkin vapaata ja juoksu kulkisi sitten torstaina. Ehkä tässä taas pikkuhiljaa oppisi olemaan armollinen itselleen, kun kroppa rupeaa laittamaan vastaan.

ps. Koska oot fiksu ja kiltti niin oon sun riesana taas kysymyksineni. Mitä kaikkea tuolla kyynärtaipeessa sijaitsee? Yritin selailla daddyn anatomian ja fysiologian kirjoja, mutta en löytänyt vaivalleni syytä. Eli siis kyynärtaipeeseen sattuu aivan vietävästi, kun yritän suoristaa tai koukistaa käteni. Kohta on myös kosketusarka ja vasemmassa kädessä tuo tunne on lähtenyt säteilemään kyynärtaipeen ulkoreunassa myös ylä- ja alapuolen lihaksiin.

Söin juuri 140 grammaa irtokarkkia. En halunnut mitenkään loukata sinua, ainoastaan ilmaista toiveeni samanlaisesta vatsalaukusta! :D

Taitaa olla elly semmonen söpö pieni lutunen bullukka. :D Löysin äskettäin otetun kuvanki tästä karkkikeijusta. ;)

869733_L.jpg

Onko yksi huilipäivä viikossa liian vähän mielestäsi? Toki sinulla treeni taitaa olla punttipainotteisempaa kuin meikäläisellä, mutta silti. Ei nämä minunkaan treenini ihan satujumppaa yleensä ole, mutta ihan hyvin olen jaksanut painaa. Viimeksi olin hierojalla maaliskuussa - ei ollut kuulemma aiemmin puhelinpylvästä hieronut.

Onko yksi huilipäivä viikossa liian vähän mielestäsi? Toki sinulla treeni taitaa olla punttipainotteisempaa kuin meikäläisellä, mutta silti. Ei nämä minunkaan treenini ihan satujumppaa yleensä ole, mutta ihan hyvin olen jaksanut painaa. Viimeksi olin hierojalla maaliskuussa - ei ollut kuulemma aiemmin puhelinpylvästä hieronut.

Kokeileppa seuraavan kerran koulutettua hierojaa. Ei ne thaimaassa oikein opi.

Jes. Kerkesin ostaa rahkaa ja maitoa iltapalaks. Vois myös vetää vähän suklaakeksejä, jotka jostain mystisestä syystä on säilyny syömättöminä päivän.
elly muuten, mietin tässä että jos sun pitäis saada mun sähköposti jotta voit kutsuu mut lukemaan sun blogia, niin miten se käytännössä tapahtuu kätevimmin ilman, että joku pakkiksen sarjamurhaajista saa mun sähköpostin?

Mulla veti kroppa aivan totaalitukkoon kun tuli 7 treeniä viikkoon(4 punttia + 3 vaparia) ja pidin yhden totaalilevon. Pakko oli tiputtaa puntit kahteen et edes vähän jakso heilua, kovaa treeniä teen max 3 päivää putkeen ja sit on pakko pitää lepoa ja tehdä korkeintaan jotain lihashuoltoa tai kevyt kävelylenkki tms.

Nyt on taas semmonen olo et treenais liian vähän kun tulee vaan 4 treeniä viikkoon. Mut toisaalta, ainakin treeni kulkee :D

Jes. Kerkesin ostaa rahkaa ja maitoa iltapalaks. Vois myös vetää vähän suklaakeksejä, jotka jostain mystisestä syystä on säilyny syömättöminä päivän.
elly muuten, mietin tässä että jos sun pitäis saada mun sähköposti jotta voit kutsuu mut lukemaan sun blogia, niin miten se käytännössä tapahtuu kätevimmin ilman, että joku pakkiksen sarjamurhaajista saa mun sähköpostin?

Teet sähköpostiosoitteen sitä varten että elly ottaa yhteyttä sen kautta ja sitten lähetät siinä viestillä oikean osoitteen!

Jooh, kyllä niitä lepopäiviä on pakko ottaa kun vetää punttia ja thaikkua. Joku puntti ja lenkki samana päivänä menee vielä tai selkätreeni ja lajitreeni mut kun noita tulee yhteensä se 6-8 viikossa niin pakko sitä on levätäkin välillä.

@Elu, mikset ota pakkiksen omaa emailia käyttöön? Ei haittaa sarjamurhaajatkaan :D

Back
Ylös Bottom