Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se ole mikään saunoja, jos ei ole liittynyt tosifanien Sauna -ryhmään. ;)
Kiva kun tuo vatsa täyttyy nykyään purkista rahkaa ja ananasta. :D
Haista kukkanen. :D
Söpöt kynnet! Geelit?
:( Miks?
Elly soittelee sinne hierojalle nyt.. no excuses - Viidet kovat treenit jos vedät peräkkäisille päiville niin en kyl olettaisi olon olevan kovinkaan energinen tai jaksava muulloin kuin just noina parina päivinä lepopäivien jälkeen. Itsellä mulla treenit menee niin, et pienet lihasryhmät, iso lihasryhmä, huoltopäivä, pienet lihasryhmät, iso lihasryhmä, huoltopäivä & täysi lepopäivä ja tälläkin tavoin joudun ottamaan välillä muutaman päivän vapaata välillä kun kroppa alkaa viestiä levon tarpeesta..
Söin juuri 140 grammaa irtokarkkia. En halunnut mitenkään loukata sinua, ainoastaan ilmaista toiveeni samanlaisesta vatsalaukusta! :D
Söin juuri 140 grammaa irtokarkkia. En halunnut mitenkään loukata sinua, ainoastaan ilmaista toiveeni samanlaisesta vatsalaukusta! :D
Elly soittelee sinne hierojalle nyt.. no excuses - Viidet kovat treenit jos vedät peräkkäisille päiville niin en kyl olettaisi olon olevan kovinkaan energinen tai jaksava muulloin kuin just noina parina päivinä lepopäivien jälkeen. Itsellä mulla treenit menee niin, et pienet lihasryhmät, iso lihasryhmä, huoltopäivä, pienet lihasryhmät, iso lihasryhmä, huoltopäivä & täysi lepopäivä ja tälläkin tavoin joudun ottamaan välillä muutaman päivän vapaata välillä kun kroppa alkaa viestiä levon tarpeesta..
Onko yksi huilipäivä viikossa liian vähän mielestäsi? Toki sinulla treeni taitaa olla punttipainotteisempaa kuin meikäläisellä, mutta silti. Ei nämä minunkaan treenini ihan satujumppaa yleensä ole, mutta ihan hyvin olen jaksanut painaa. Viimeksi olin hierojalla maaliskuussa - ei ollut kuulemma aiemmin puhelinpylvästä hieronut.
Jes. Kerkesin ostaa rahkaa ja maitoa iltapalaks. Vois myös vetää vähän suklaakeksejä, jotka jostain mystisestä syystä on säilyny syömättöminä päivän.
elly muuten, mietin tässä että jos sun pitäis saada mun sähköposti jotta voit kutsuu mut lukemaan sun blogia, niin miten se käytännössä tapahtuu kätevimmin ilman, että joku pakkiksen sarjamurhaajista saa mun sähköpostin?