Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä kylmä varmaan hiukan auttaa. Tiukat rugbytreenit vai? :DMilläs niitä turvonneita silmiä pystykään vähä kuosittelemaan? Nimim. Lähes turpaansa saaneen näköinen

Kurkkuviipaleet silmille, kylmät, veteen dipatut teepussit silmille (puhun oikeista teepusseista), laita pari teelusikkaa pakastimeen hetkeksi ja laita silmille.
Tän päivän jälkeen 10 työpäivää lomaan... Sitä odotellessa!
Ei jaksais kyl yhtään. Puuh.
Sit mun rautakanki on kadonnu ja etin sitä eilen koko iltapäivän. Tänään pitäis laajentaa possujen aitausta, mutta en saa tolppia maahan ilman kankea.

^^^ Ootko täti varma ettei nyyteillä toimis?
Aamulla kävelin töihin ja ventovieras mies pysäytti minut ja sanoi, että onpas neidillä kaunis mekko päällä. Kiittelin kovasti, ja hetken päästä jatkoin matkaa. Kun pääsin työpaikalleni, viimevuotisen kesätyöpaikkani pomo tuli ja sanoi, että näytän todella kauniilta. Sitten eräs toinen henkilö kyseisen paikan johtoportaasta sanoi, että minut pitäisi saada Elovena-mainokseen hiusteni kanssa. Ruokatunnilla vielä yksi työkaveri sanoi, että "Elly, ompas sun hiukset nätisti!"
Mitä ihmettä, oon ollut tänään töissä almost ilman meikkiä ja tukka suoristamatta.
Tänään on ollut hyvä päivä!Aamulla kävelin töihin ja ventovieras mies pysäytti minut ja sanoi, että onpas neidillä kaunis mekko päällä... / oon ollut tänään töissä almost ilman meikkiä ja tukka suoristamatta
Lisäpisteitä saa myös luonnollisesta lookista.. + pekuulle samoin pisteet siitä että jakaa saman näkemyksen.Mitä ihmettä, oon ollut tänään töissä almost ilman meikkiä ja tukka suoristamatta. Ihmiset on ollut tänään ihania, uskon tänään maailman hyvyyteen 100%.![]()
Joo! Kaks tommosta röhkälettä seikkailee pihalla ja ne tarttis nyt vähä lisää tekemistä... Aita vaan on kaivettu maan alle ja tolpatkin aika tukevasti siellä, eikä niitä saa ängettyä maaperään ilman sopivaa reikää, hehheh :DPossujen aitausta?!? WUT!
Onks no tommosia mitä sulla on avatarissa?
^ellystä?

Joo! Kaks tommosta röhkälettä seikkailee pihalla ja ne tarttis nyt vähä lisää tekemistä... Aita vaan on kaivettu maan alle ja tolpatkin aika tukevasti siellä, eikä niitä saa ängettyä maaperään ilman sopivaa reikää, hehheh :D