Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

aww jee.. Tää viikko enää päivävuoroo, ja sit pääsee lepakkovuoroon NANANANANANANANANA.

Eikös kaikissa elokuvissa lyödä kylmä pihvi silmän päälle? :) Kyllä kylmä varmaan hiukan auttaa. Tiukat rugbytreenit vai? :D

Whee, aamulenkkinä tuli löntysteltyä 2,5km 14min. Illalla sitten pitempi tai vaihtoehtosesti vetoja, kattoo nyt mitä kiinnostaa tehdä. Mitäs tänne kuuluu? Kaikki karvapallot on töissä? :D

Milläs niitä turvonneita silmiä pystykään vähä kuosittelemaan? Nimim. Lähes turpaansa saaneen näköinen

Kurkkuviipaleet silmille, kylmät, veteen dipatut teepussit silmille (puhun oikeista teepusseista), laita pari teelusikkaa pakastimeen hetkeksi ja laita silmille.

Niin oliki, kato ku en muistanu es noita lusikoita. Eilen oli vähän semmonen päivä, että taisin tirauttaa itkun jos toisenki ja tänää sit silmät ollu ihan pallot. Noh, minäpäs leikin nyt vähän aikaa kylmillä lusikoilla...

Tänään aattelin lähtee alennusmyynneille kattoon parvekekalusteita. Katotaan jos jotku näppärät sattuis mukaan :)

^^^ Ootko täti varma ettei nyyteillä toimis?

Tän päivän jälkeen 10 työpäivää lomaan... Sitä odotellessa!
Ei jaksais kyl yhtään. Puuh.
Sit mun rautakanki on kadonnu ja etin sitä eilen koko iltapäivän. Tänään pitäis laajentaa possujen aitausta, mutta en saa tolppia maahan ilman kankea.

Tän päivän jälkeen 10 työpäivää lomaan... Sitä odotellessa!
Ei jaksais kyl yhtään. Puuh.
Sit mun rautakanki on kadonnu ja etin sitä eilen koko iltapäivän. Tänään pitäis laajentaa possujen aitausta, mutta en saa tolppia maahan ilman kankea.

Possujen aitausta?!? WUT! :)

Onks no tommosia mitä sulla on avatarissa?

^^^ Ootko täti varma ettei nyyteillä toimis?

En ole varma, en ole ikinä kokeillut. Tuutko testinyytiksi? Nopea jäähdytys pakastimessa ja *läts*

Tänään on ollut hyvä päivä! :) Aamulla kävelin töihin ja ventovieras mies pysäytti minut ja sanoi, että onpas neidillä kaunis mekko päällä. Kiittelin kovasti, ja hetken päästä jatkoin matkaa. Kun pääsin työpaikalleni, viimevuotisen kesätyöpaikkani pomo tuli ja sanoi, että näytän todella kauniilta. Sitten eräs toinen henkilö kyseisen paikan johtoportaasta sanoi, että minut pitäisi saada Elovena-mainokseen hiusteni kanssa. Ruokatunnilla vielä yksi työkaveri sanoi, että "Elly, ompas sun hiukset nätisti!"

Mitä ihmettä, oon ollut tänään töissä almost ilman meikkiä ja tukka suoristamatta. Ihmiset on ollut tänään ihania, uskon tänään maailman hyvyyteen 100%. :)

^ :kuvia: ellystä?

Mitä ihmettä, oon ollut tänään töissä almost ilman meikkiä ja tukka suoristamatta.

Suurin osa naisista on ainakin mun silmään paremman näkösiä au naturel kun meikit lärvissä.

Tänään on ollut hyvä päivä! :) Aamulla kävelin töihin ja ventovieras mies pysäytti minut ja sanoi, että onpas neidillä kaunis mekko päällä... / oon ollut tänään töissä almost ilman meikkiä ja tukka suoristamatta

Aina kiva nähdä naisellisesti pukeutuvia tyttöjä/naisia näin lämpimillä kesäilmoilla :) Lisäpisteitä saa myös luonnollisesta lookista.. + pekuulle samoin pisteet siitä että jakaa saman näkemyksen.

Mitä ihmettä, oon ollut tänään töissä almost ilman meikkiä ja tukka suoristamatta. Ihmiset on ollut tänään ihania, uskon tänään maailman hyvyyteen 100%. :)

Kyllähän luonnonkiharat on kauniit, suotta niitä suoristamaan. Pitää myös kompata LL Cool J:tä ja pekuua sen suhteen, että naiset näyttää paremmilta kevyessä meikissä kuin Tikkurilan maalimainoksina. :D

Possujen aitausta?!? WUT! :)

Onks no tommosia mitä sulla on avatarissa?
Joo! Kaks tommosta röhkälettä seikkailee pihalla ja ne tarttis nyt vähä lisää tekemistä... Aita vaan on kaivettu maan alle ja tolpatkin aika tukevasti siellä, eikä niitä saa ängettyä maaperään ilman sopivaa reikää, hehheh :D

^ :kuvia: ellystä?

+2 :)

Joo! Kaks tommosta röhkälettä seikkailee pihalla ja ne tarttis nyt vähä lisää tekemistä... Aita vaan on kaivettu maan alle ja tolpatkin aika tukevasti siellä, eikä niitä saa ängettyä maaperään ilman sopivaa reikää, hehheh :D

Siistiä :D

Vois itekki hommata possuja pihalle pelmuamaan sit joskus on oma tontti.

Back
Ylös Bottom