Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Parhaimmat onnittelut täältäkin! :) Poden pylly on muistaakseni varsin hyvän mallinen & -näköinen, joten pidähän tyttö vain linjoista kiinni..

^^ koko pode on hyvän mallinen ja näköinen!

Kiitosta siitosta :) Ja juu, noi on taas vähän sellasia mielipide/makuasioita :rolleyes: Mut linjoista koitetaan pitää kiinni vaikka mikä ois - aina ;)

Pyysin muuten (salaa mielessäni) lahjaksi Mustangia. En saanut :( Ihme ja kumma.

Oisit multa pyytänyt mustangin lahjaksi, niin olis ollut sulle vähäksi ajaksi syötävää siitä sitten.. :D :D

Ehhehehhehee. Voinko vielä pyytää? Kävisitkö ihan itse nappaamassa jstv preerialta sellaisen? Eihä sitä heti tarvii lihoiks pistää, osaan mie ratsastaakki :D

Kiitosta vaan :D Niin no Ephe tossahan se mun ikä näkyy, että siitä voipi tehdä tarkempia johtopäätöksiä sitten :D elly: perussettiä - buffetlounas kinkissä, jälkkäriksi jädepallo kiskalta :) Tänne töihin piti sit vielä jtn mässyä tuua. Ei näin vanahana voi enää syyä mitä sattuu ja miten palijon tahansa ku se näkyy pyllyssä heti (muhkuroina) :(

Onnea! Oot muuten samanikainen kuin mun mieheke ja ma koitan lihottaa sita minka kerkean mutta ei se vaan liho :jahas: Ei taas mee nallekarkit tasan.

Haluisko joku lahtea Damiin asumaan kuukaudeksi? Kaveri tarjoaa huonetta, 225e/kk sisaltaen kivan kamppiksen, pyoran, netin jne. Edit: niin siis heinakuun ajaksi vaan.

Mun ei tee yhtaan mieli lahtea.... eipa

Ă–rgh sanon ma!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joissakin paikoissa on. Osassa paikoista tosin vasta ensi syksynä.

Pode. joo voin vaan kuvitella miten sä elävällä mustangilla "leikkisit" :rolleyes:

e: äkkiä Yle Teemalle jos huvittaa nauraa. Mulla ei pidä enää pokka katsoa :lol2:

Heikosti maistuu uni näin lämpimillä kesäilmoilla - Onko huonosti nukkuvilla etujärjestöä, kun nukkuvien puoluekin on unohtanut huonosti nukkuvien asiat?

nimim. Väkisin makaaja

Toi elävä ravinto ei oikeen oo mun juttu.

Vidu et noi venäläiset on sit kyl röyhkeitä. Yritti ykski tänään etuilla jätskikiskalla törkeesti. Itsehän pidin paikkana ja huusin että tässä menee jono! No eihän se noita-akka mtn tajunnu. On se kumma kun ne ei edes sanaakaan englantia osaa ja käyttäytyy kuin Euroopan omistajat :jahas:

e. tohon ruokaleikkeihin vielä - mä ajattelin lähinnä jtn kermavaahtoja ja suklaavanukkaita kun teillä perversseillä on ihan muut jutut mielessä :( Eläimiin sekaantujien kerho kokoontuu.

Back
Ylös Bottom