Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenna mä saan spagettia ja jauhelihakastiketta!!!! En malta oottaa, täytyy tosin matkustella monta sataa kilometriä sen takia... Mutta mitäpä sitä ei tekis spagetin ja jauhelihakastikkeen eteen :D

Ruokalaji, jonka valmistamiseen menee korkeintaan 30min :D Sulla ei ainakaan ole hirveen kovat vaatimukset ;)

Tämä sovittu! Oon kyllä luvannut isselleni tätä jo joka ilta tällä viikolla, mutta mun on pakko aamulla olla skarppina, kun on tärkeä hommeli! :) Nyt vielä vähän iltapalaa lisää, ei ole vielä lähtenyt nälkä. :)
Mihin aikaan teupsi meinaa mennä ottamaan lepoa?

Kymmenen jälkeen, ennen puolta yhtätoista!
---
Jeboulle ei selkeästi kelpaa meikäläisen spagetit, ole sitten ilman, nirppanokka!

Hyi hitto kun alkoi taas oksettaa kesken treenin.. onneks sentään pysyi palkkari sisällä ja nyt on saanut jo tankattua varovasti hiilaria lisää - Seuraavaksi hiukan lepoa alle ja huomenna suunta pohjoiseen & muutaman päivän vapaalle :)

Huomenna olis lähtö takas Suomen maaperälle. Täytyy sanoa, että oli kiva ja rentouttava lomamatka. Paikat aika hellänä, kun joka päivä kolme hoitoa spaassa. Treeni on kulkenut hyvin 4 kertaa tuli tällä viikolla käytyä ja koska kaloreita on tullut päivälle +6000 niin painokin on mennyt yli 80kg. :D Matkan aikana tuli uitua varmaan parisen sataa kilometriä, kun melkeen joka ilta käytiin kylpylässä uiskentelemassa. Virolaisia ruokia tuli syötyä paljon ja myös muutamat paikalliset Saku oluet tuli nautittua.

Kyllä mulle kelpaa teudenki spagetit. Oon vaa huomenna menossa "kotiin" niin mamma lupas väsätä mulle herkkuruokaa :D Ja joo, tällä hetkellä mulla ei oo tarvittavia välineita noinkaa yksinkertaisen ruuan laittamiseen, paistinpannu puuttuu. ........koska on vähän tää muutto kesken :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Corona ei ole olutta.

no huhhuh. Johan nyt paskaa puhut. nimimerkki kaks coronaa kylmässä, yks victoria bitter ja yks paulaner.

Back
Ylös Bottom