Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kalajoelta on lähdetty aikoinaan, joten varsin tuttuja seutuja.. itseasiassa sain just tiedon siirtoautosta kotikulmille, joten taidanpa viettää juhannuksen siellä. :)

Ohhoh, täsähän ollaan aika samoilta seuduilta!

Nyt tankkausta, että illalla pallo tottelis!

Toivotaan! :) Tänään on satanut aivan kaatamalla koko aamupäivän, eli pääsee märälle nurmelle liukastelemaan. Voi olla illalla perse kipiä muista syistä. :D

Kipeä muusta kuin liukastelusta? :D Märkä nurmi on kyllä petollinen alusta, mutta kunnon nappiksilla siitä saa ihan hyvän pidon. Liukuminen onkin sitten toinen juttu kun voi mennä hiukan pitkäks :D

Kipeä muusta kuin liukastelusta? :D Märkä nurmi on kyllä petollinen alusta, mutta kunnon nappiksilla siitä saa ihan hyvän pidon. Liukuminen onkin sitten toinen juttu kun voi mennä hiukan pitkäks :D

Jep, tsekkasin just omat nappikseni, ja onneks nappulat on hyvässä kunnossa. :) Olet aivan oikeassa mitä tulee liukumiseen, kaikista perseintä on se, että joku kamppaa sut maahan, jonka seurauksena kaadut mahallesi litimärälle nurmelle ja liut eteenpäin vähän matkaa. :D

Jep, tsekkasin just omat nappikseni, ja onneks nappulat on hyvässä kunnossa. :) Olet aivan oikeassa mitä tulee liukumiseen, kaikista perseintä on se, että joku kamppaa sut maahan, jonka seurauksena kaadut mahallesi litimärälle nurmelle ja liut eteenpäin vähän matkaa. :D

Miss märkä jalkapallopaita?!?

Olin asken katsomassa pari viikkoa vanhaa kummipoikaani. On se niin ihana :haart: Ja hirvean kiltti, ei tee kuulemma muuta kuin syo, nukkuu ja kakkaa. Kaveri loi mulle kylla nyt vahan paineita, silla mun pitaa tassa viimeistaan viiden vuoden paasta synnyttaa sille tyttoystava :D

Olin asken katsomassa pari viikkoa vanhaa kummipoikaani. On se niin ihana :haart: Ja hirvean kiltti, ei tee kuulemma muuta kuin syo, nukkuu ja kakkaa. Kaveri loi mulle kylla nyt vahan paineita, silla mun pitaa tassa viimeistaan viiden vuoden paasta synnyttaa sille tyttoystava :D

Mitäköhän sä sitte odotit? Vetää röökiä kulman takana ja potkii mummoja? :D

Piru vieköön, kai se on pakko painua puntille niin tulee toi päivän tuplasetti täyteen. Oli kyllä aika mukavaa maata se tunti vaan sängyllä ja kuunnella musiikkia. Aika eteerinen olo oli hetken aikaa, ois voinu vaikka jatkuakkin :)

Lahessa on tollanen paikka näköjään kun Fysakos. ....

Onkos Ephe lahesta kotoisin?

Luulis et tommonen +50 papparainen ku hieroo niin se on sulalla kutittelua kun vertaa siihen et joku järkäle alkaa runnomaan niitä lihaksia auki :D

Ei välttämättä. Mä kävin joskus semmosella varmaa lähemmäs 60:llä äijällä hierottavana, ja vittu se teki kipeää. Tais olla vielä kahen tunnin hieronta ja alusta asti kauheaa tuskaa. Sen jälkeen oli kyllä hiestä märkänä sekä hieroja, että hierottava :D Ja pohkeet veti siitä niin jumiin, että pari päivää oli kävelykin vähän tuskallista.

Nyt on vähän sellainen olotila, että on ihan tuhannen väsynyt, mutta treeninjälkeisvillissä. Ihan sama mitä teen, niin vuorotellen kuuluu "Phihihi au, phihihi au, phihihi au!"

Mulla on kans aika hyvä fiilis :D Aamupäivän n. 9km lenkki ja tää illan rinta, haukkarit ja olkapäät -treeni iskee aika hyvin yhteen. Palkkaria, pitkät venytykset ja sit vois mennä unohtamaan ittensä kuumaan suihkuun :haart:

Mulla meni äskön palkkari naamaan, ja seuraavaks vähän vielä jotain syötävää. Sitten suihkuun. Ja sitten syötävää. Ja sitten nukkumaan, toivonmukaan ajoissa.

Tänään elly mennään ajoissa nukkumaan, vai mitä?

Tämä sovittu! Oon kyllä luvannut isselleni tätä jo joka ilta tällä viikolla, mutta mun on pakko aamulla olla skarppina, kun on tärkeä hommeli! :) Nyt vielä vähän iltapalaa lisää, ei ole vielä lähtenyt nälkä. :)
Mihin aikaan teupsi meinaa mennä ottamaan lepoa?

Huomenna mä saan spagettia ja jauhelihakastiketta!!!! En malta oottaa, täytyy tosin matkustella monta sataa kilometriä sen takia... Mutta mitäpä sitä ei tekis spagetin ja jauhelihakastikkeen eteen :D

Back
Ylös Bottom