Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ Ei hitto - Eiköhän kohta ala tulla kommenttia et ottakaahan pojat ne munat toistenne suusta..

No kieltämättä tuo teidän itsenne aliarvioiminen ja toisen kehuskelu on saanut jo hieman homoeroottisen sävyn :D

Perkele nappaan seuraavan kerran treeneihin järkkärin mukaan ja parazzina kuvaan sua treeneissä ja myyn sun kuvat pakkiksen mimmeille... Loppuu sunki sinkkuilut alta aikayksikön :D

^ Ei hitto - Eiköhän kohta ala tulla kommenttia et ottakaahan pojat ne munat toistenne suusta..
:hyvä: No diggity no doubt. Täytyy varmaan vaihtaa takas vanhalle kuittailulinjalle, ainakin toviksi.

[e] Niin, kaikki oli hyvin siihen asti kunnes kerroit, että oon ollut sun hierotuttavana :lol2:

No kieltämättä tuo teidän itsenne aliarvioiminen ja toisen kehuskelu on saanut jo hieman homoeroottisen sävyn :D
Ei se kerta homoks tee ja tokakin menee vielä kokeilun piikkiin... vai miten se meni?

Ei se kerta homoks tee ja tokakin menee vielä kokeilun piikkiin... vai miten se meni?

Inttikaveri kysäs kans kerran kännissä yöllä tuvassa et "Hei jätkät, eihän se tee homoks jos kerran on suikkarin antanu?"

Nukuttiin siinä sit muu tupa toinen silmä auki se yö(Oikesti salaa kuitenki kaikki riisuttiin vaatteet peiton alla pois) :rolleyes:

Edit. Eikös se vanha viisaus menee niin et "Siinä on vaan naiset tiellä, kun tosimiehet alkaa panemaan"?

Äh, pitäs parta ajaa etten näytä ihan rantojen mieheltä. Vituttaa kun on niin paska iho et naama on ruvella kun ton karvan nyhtää pärstävärkistä irti. Avovaimokaan ei anna mun kasvattaa semmosta kunnon metsuripartaa kun häissä pitäs muka olla loppukesästä siistinä... Oonkohan mä nyt jääny tossun alle :jahas:

Alkaa vyöryä sellaisia hauskoja mielikuvia päähän, missä eqqu ja LL salin pukkarissa läiskivät toisiaan pyyhkeillä takamukselle, kirmaavat alasti ja tiputtelevat kiherrellen saippuaa suihkun lattialle. :D

Leikkasinki hiustenleikkuukoneella sängeksi ja jätin leukaan tommosen "insinööriparran"... Luultavasti narinaa saan siitäkin kuulla illalla :jahas:

Pitää varmaan keksiä joku hätävalhe malliin "No mut pitäähän mulla olla jotain millän peitän mun kaksoisleuan" tms.

lumberjack.jpg

Vielä joku päivä! :thumbs:

Edit. Hitto! Mistähän sais tommosen aidon "kanadalaismetsuri" paidan, voisin vetää sen päälle ku meen mökille kaataa puita :D

Alkaa vyöryä sellaisia hauskoja mielikuvia päähän, missä eqqu ja LL salin pukkarissa läiskivät toisiaan pyyhkeillä takamukselle, kirmaavat alasti ja tiputtelevat kiherrellen saippuaa suihkun lattialle. :D

Joo'o, mä luulen et vedetään häveliäisyyden esirippu näiden verhoksi ja jätetään jotain arvailujenkin varaan :D

Kiitti vaan Byrd, tuskin kukaan on enää kyselemässä :kuvia: tuon luettuaan..

Carharttin valikoimiin kuuluu ainakin tuollaisia.. riittänee kun googletat "carhartt shirt".

Kiitokset tästä, pitänee näköjään uusia vaatekaappia muutenkin. Palaa loputkin tuosta mun 15. päivä tulleesta palkasta.

Back
Ylös Bottom