Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Adrift puhuu totuuden sanoja :D
@ellytin, kävikkö sie suunnistamassa vai?Lepopäiviä pitää olla, eihän sitä kehitystä tule jos juokset ittes tukkoon ja ylikuntoon. Sitten niitä tulee ihan pakosti! Malttia neiti, malttia.
Ei se ylikunto ihan tuosta vaan tule.
Ei nuo ellyn treenimäärätkään ihan ole sitä tavallista pakkistasoa. Pieni kuumeilu ja lihasjumit kun kuitenkin omalla kohdalla kertoo levon tarpeesta.
Oon täsä viimeiset pari viikkoa viivytellyt hieronta-ajan varaamista juuri siksi, että oon juossu alakroppani aika tukkoon. Mulla pitäis hieroa pakarat, reidet ja pohkeet auki + runnoa penikat auki. Ens viikolla on ehkä pakko uskaltaa. It's gonna hurt.
Muistahan tyttö varata ainakin se 90 min aika, niin ehtii leipoa pahimpia jumeja auki..Ouch. Kirosanoja & kyyneliä tiedossa siisMuistahan tyttö varata ainakin se 90 min aika, niin ehtii leipoa pahimpia jumeja auki..
Itekki haluaisin käydä hierotuttamassa alakerran, mutta en perkele kehtaa kun rupeis satavarmasti seisomaan. Varsinkin kun on naishieroja.
Ei varmaan tommosen käsittelyn jäläkhen kannata olettaa, että olisi seuraavana päivänä juoksukunnossa?
Itekki haluaisin käydä hierotuttamassa alakerran, mutta en perkele kehtaa kun rupeis satavarmasti seisomaan. Varsinkin kun on naishieroja.
Mistäs Kauhavalta se tyttö on kotoisin kuin tuollaista murretta puhuu/kirjoittaa? No joo, riippuu vähän tietty hierojasta mut jos on pakarat jumissa, lonkat jumissa(jumiutuneen lonkkahermon vapautus varmaan kivuliainta mitä tiedän), reidet jumissa & lihaskalvot tiukat ja vielä säären/pohkeen lihasaitiot kipeytyneet tai jopa tulehtuneet, niin veikkaan ettei oo mitää viheltelyä luvassa vaan ärräpäitä ja tuskaista kiemurtelua hierontapöydällä. Penikat jos vaivaa kovin pahasti ja lihaskalvot on turvotuksesta johtuen kiinni luukalvossa tms, niin luvassa on lepoa & lääkitystä.. Kannattanee samalle iltaa käydä kävelyllä tms kierrättämässä kuonaa lihaksista ja ottaa pari pvää höllemmin ennen raskaampaa harjoitusta ja muistaa sitä ennen aktivoida & lämmitellä lihakset hyvin.