Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä näin 4 pesästä tippunutta ja kuollutta pikku peipposta. Ja kaupungilla oli harakalla ja naakalla syömingit oravan raadon ympärillä.
Nostin ne peipot nenäliinalla roskikseen ettei kukaan lapsi pahoita mieltään, vaikka toisaalta kuolema on luonnollinen asia eikä sitä pidä pelätä. Jossain vaiheessa pilttienkin on se tajuttava mutta toi oli jotenkin niin kurja näky että päätin siivota sen pois. Sitähän ne ammattilaisetkin(poliisi,lääkärit etc.) sanovat että lapsen ruumiiseen ei ikinä totu. Jos olisivat olleet täysikasvuisia lintuja niin siihen olisivat jääneet kuin nalli kalliolle.

Aww :( Hyva etta nostit pois nakyvilta. Ma pelastin penskana aina perhosia... Luulin etta siipirikoista saa terveita jos hoidan niita hyvin. Mulla oli oma pieni kukkapenkki, mutta se muuttui hautausmaaksi kun aloin haudata sinne perhosia ja tein niille omat hautakivet.

Jahas, töissä kun on, niin täällä kuolee porukkaa?

Joo. Mita tasta opimme? Ei kannata menna toihin!

Olipas kivaa olla auringossa makaamassa. Yritin lukea kirjaa mutta en pystynyt, koska lukeminen itsessaan muistutti liikaa opiskelua. 4-5 viikkoa lukenut joka paiva tuntikausia kuivia journaaleja, ei enaa kiitos!

Mä oon myös siinä tilanteessa, että jääkaappi on ihan tyhjä ja kauppaan pitäs lähteä. Just otin 3h päikkärit ja oon aivan räjähtäny ja töttöröö, että vähän täytyy vielä heräillä ennen ku tajuaa maailman menosta taas jotain.

Hohhoijaa, kyl nää 14h duunipäivät aina piristää kummasti

Ja miten voikaan Urpo nimelle repeillä niin huolella :lol2: Piristävää kajauttaa tääl osasto raikaen et "Nyt Urpo hengitä!". Saan vielä muiden potilaiden toimesta syytökset halventavasta käytöksestä. Tosin kiviäkin kiinnostaa.

Jebou, lähdetkö joskus kanssani potkimaan palloa? Kun ei ne miehet koskaan lähde.

(ja kyllä, tämä oli virallinen TREFFIPYYNTÖ! :D)

Back
Ylös Bottom