Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi perse. Hajos toissapäivänä virtalähde koneesta, mikä aiheutti samalla virtapiikin hajottaen ilmeisesti ainakin kovalevynkin. Nyt pitää kärvistellä vanhalla antiikkikoneella vuosimallia -01.

Katselin Hanna-leffan. Oishan se rouheeta olla tommonen ass-kickin cool woman yo.. mut en mä viiti, mä meen mieluummin nukkumaan. Öitä :)

YARGHH! Kesken kaiken ku kyykkäili alko nettiradiosta soimaan Eye of The Tiger, kunnon asenneboosti kaikesta ironisuudestaan ja korniudestaan huolimatta.

Yksin ihminen valvoo kauniissa suviyössä (eli vettä sataa ku Esterin perssiistä).

Viel kolmisen tiimaa ni ois tää työpäivä pulkassa - ja pääsis salillekkin ^^ Wuhuu!. Meinaa kyl luomet vähä painaa jo tässä vaiheessa, mutta eiköhä sitä hengissä selvii.

Ei kait se auta ku lyyä soimaa "sitä vanhaa ja legendaarista" reeni musaa mitä hulluina nuoruus vuosina huuatettii salilla

tai sitte

Ja kiitos, kumarrus ja anteeksi :dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Keuhkoissa jotain ikävää :( Herätessä oli olo kun olis ollut muovipussi päässä, ei paljon hengitelty. Sitten kun rupes röörit yskimällä vähän aukeemaan niin tuli vähän ylimääräistä siinä mukana sieltä.

Vittu tätä uutta meseä, miten pääsen kikkailemaan webcamin kanssa, jos toisella ei ole cameraa?
Mulla meni hermot messengeriin, koska epäilin että syystä tai toisesta läppärillä pistää satunnaisesti koneen aivan säppiin.

Ajattelin kokeilla siis sellaista vaihtoehtoa kuin Digsby, joka tukee oikeastaan vaikka minkälaisia viestimiä samaan aikaan... siinäkin näkyy olevan videotoiminto, että jos haluaa muuta kokeilla niin kokeile ihmeessä. Tuo messenger kun on aika raskas kapistus. Tämmönen siis, alustoina mahdollisia Linux, Mac, ja tietenkin Windows: http://www.digsby.com

Back
Ylös Bottom