Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipas rentouttavaa potkia jalkapalloa tälläsellä viileämmällä kelillä. Jouduin kuitenkin lopettamaan potkimisen, koska äiti soitti syömään. Ruokana oli jauhelihakastiketta ja spagettia. :P

Mitä jos lopetetaan puhuminen spagetista ja jauhelihakastiikkeesta? :jahas:

Mitä jos lopetetaan puhuminen spagetista ja jauhelihakastiikkeesta? :jahas:

Onks nälkä, hä, mitä?
spaghetti-head.jpg

Ötyä.

Ai perkele kukahan lähtis mun kaa potkii palloo... Ja jumankekka että nyt tekee mieli spagettii ja jauhelihakastiketta.

Mä lähden mielelläni, mutta sitten potkitaan vähintään 2h. kun matkaa on 45 min.

Hei yöeläimet :D

Tämä biisi jäänyt taas pörräämään mieleen ja ei taho lähtee sieltä ollenkaan :rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En voittanu lotossa mitään :( Mut onneks huomenna, eli tänään on tilipäivä! Jeah!

Helevata ku mun iltaduunin perehdytys siirty jonkun sairasloman takia :jahas: Saa nähä koska pääsen sit harjottelee ja lisäansioille..

Hei yöeläimet :D

Tämä biisi jäänyt taas pörräämään mieleen ja ei taho lähtee sieltä ollenkaan :rolleyes:

Tämä saa mielellään kyllä pörrätä. Toisin kuin se munamiehen pomppufiilis...:hyper:

Tässä jotakin kaunista meille kaikille yönkukkujille....RIP Ronnie James....

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom