Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On muuten helvetin loistava teos tuo uusin Nukemi!! :)

Haluaisin näyttää tälle naiselle piirrustukset uudesta kissakatapultistani.

funny-gif-selection.gif

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joku saatana oli vieny sivupeilit mun mopostani. Sen siitä saa kun asuu tällasella ghettoalueella. Somali vie kaiken mikä irti lähtee ja romani ottaa sen mitä somalilta kiireessä unohtui.

Minä olen papu!

Joo tuli oltua auringossa reippaasti tänään ja uitu kans meressä. Vihdu kun oli kylmää.. :)

Mitäs sillanvartija-SEAGRAMin iltaan? :D

No ei tässä mitään ihmeempää, kiitos kysymästä. Krapulaa hoidan kotona, tai ei tässä enää mikään krapula ole:D 3 päivää kun oli kentällä niin tänään kiltisti kotona. Ei oo kyllä mun tapaista näin pitkiä "putkia". Mutta kerran sitä vaan eletään, eipähän tarvi valehdella vanhainkodissa:)

Saakeli on tää elämä epäreilua, taas huomena töihi. Mut onneks tarttee vasta klo 10 herätä. :D

Olihan Yyterin reissu. Sielä ukkosti ja vettä tuli kun aisaa :jahas: No ei se mitään, tulihan sellanen reipas 500km ajelua helteessä :)

Tuli vietettyä Aurinkolahden rannalla reilut 6h ja täytyy sanoa, että kyllä iho punoittaa mukavasti. :D Seura oli sen verran laadukasta, että aika meni kuin siivillä :)

Back
Ylös Bottom