Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Todellakin on!! :D Käydään ehkä myös velkomassa mun omaisuutta eksältä. Ja sit tullaan sun ikkunan alle huutelemaan yöllä, saat samalla avaimen takasi :D

Kuulostaa mielenkiintoiselta suunnitelmalta :D Tykkään tuosta että tuutte mun ikkunan alle huutamaan, mut muistakaa tulla tänne duunipaikan pihalle huutamaan ni saatatte saada jotain vastakaikuakin :)

Mites Kairan reisi? Auttoiko jääpussi?

Olen kyllä taas tänään nähnyt illasta mitä hyötyä hulluudesta on... Voin sanoa että niitä on tällä hetkellä koko talo täynnä :D

Sinähän sen tiiät !...:hyvä:

Pistäppäs laittaen jotakin kuunneltavaa...

Makia päivä taas takana!

On kuule uitu ja reenattu ja siihen pääle pikkurillaamista ja leffaa kaverin ja sen misun kans!

Huomena sitten kattomaan, kun mestarit vetää kahva eellä kieseillään. :hyvä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aamulla starttais matka kohti Yyterin hiekkoja. Sielä meneekin huominen röhnötellessä :kippis1:

Kuulostaa mielenkiintoiselta suunnitelmalta :D Tykkään tuosta että tuutte mun ikkunan alle huutamaan, mut muistakaa tulla tänne duunipaikan pihalle huutamaan ni saatatte saada jotain vastakaikuakin :)

Joo kyl me tullaan sinne duunipaikan ikkunan alle :D Ja kyl taas oikeesti näyttää homma siltä, että niitä kamoja pitää oikeesti lähtee velkomaan... vittu.

Mites Kairan reisi? Auttoiko jääpussi?

Auttoi! Kiitos setä pyssykkä. On se toki vieläkin vähä heikoilla, mutta aamulla loikkasin sängystä kuin aropupu pensaasta eikä jalka edes yrittänyt tappaa mua. Jopa linkkipysäkille juokseminen työvuoron jälkeen onnistui ilman pahoja onnettomuuksia :D

Ja Bicho, toi on niiiiiin kaunis biisi... :haart:

No välillä pitää vähän heittää jotain mitä toinen ei osaa odottaa... Saat myös toisen kerta olet aina niin kiltti :)

Kaunis kappale...No tässäpä jotakin takaisin, kun oot ite mukava...:)

Nope.

Aamuja. Sain nukuttuu rentouttavat pari tuntia. Kai sitä vois pian pöräyttää pärrällä töihin...

E:

Aamuja, oltu hollilla jo pari kol tuntia..

Kauhee vitun flunssa päällä, vituttaa kun ei saa mennä salille.

E:

Mites muut, kauan ootte yleensä flunssan takia ollu pois salilta? Niin kauan ettei limaa irtoa lainkaan vai vähän aikasempaan?

Back
Ylös Bottom