Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siitä päivästä lähtien ku ei oo enää heikottanu/ollu vaikee hengittää oon odottanu vielä pari kolme päivää ja sit lähteny hissuksii reenaileen. Mielelläni kerralla sairastan kunnolla pois enkä mene salille levittämään bakteereja. Toinen vaihtoehto on ryykiä liian pian salille ja sairastaa sitten pahimmillaan puoli vuotta putkeen kun ei ikinä muka millään malttais olla pois salilta.

Tuleeko joku mun kanssa rannalle?

Mites muut, kauan ootte yleensä flunssan takia ollu pois salilta? Niin kauan ettei limaa irtoa lainkaan vai vähän aikasempaan?

Mä käytän periaatetta "yks normaali päivä väliin",eli sitten kun tuntuu olevan täysin terve päivä niin seuraavana päivänä salille.Viime flunssasta jäi sitkeä yskä mutta oli muuten terve fiilis niin treenasin.Jos olisin odottanut sen yskän loppuun niin ois tullut kyllä pitköä tauko.

Vidu mua vähän syletti kun sain tänään kuulla, et mun uudehkolla duunikaverilla (nainen) on evo10, mitä pari kertaa oon tossa pihalla töllistelly. Mies ostanut kuulemma jonkun sortin sponssilahjaksi..tasan ei mee onnen lahjat :jahas: *käynnistää pian oman Golfinsa ja ajaa pappavauhtia himbeen*

Kunhan sen lottovoiton saan niin...

Jos tämä nainen on kaunis niin sitten se mies olen minä.

No totta helvetissä on kaunis :D Mut onkohan muka näin? Onko hää nyt töissä, täällä mun kaa ;)

Jassåå :D Lyön pääni pantiksi ettei ole : D tai mistäs minä tiedän missä ex-emäntä nykyään painelee..

No noita kuulemma on pari tääl Suomessa, et ei taida olla sama yksilö kyseessä :D Ja tällä on ihan nykyiseltä mieheltä saatu vehe ;)

Iiik. Mulla on vuoden viimeinen koe tunnin paasta. 7 aiheesta tulee kustakin kysymys, kahteen pitaa vastata. Nyt pidan sormia ristissa ja toivon etta mulla kay tuuri kysymysten suhteen, silla olin laiska paska ja opiskelin vain 2 aihetta :rolleyes: Teknologian vaikutukset organisaatiokayttaytymiseen (koska olen nortti) ja johtaminen/leadership (koska olen luontainen johtaja).

IIIIIK.

[video]http://www.iltalehti.fi/nettitv/?31060108[/video]

muistakaa tämä ihmiset!!:)

Ei vittu kyllä ei pidä pokka tätä uutta Duke Nukemia pelatessa :D
Kävelen käytävää pitkin ja menen huoneeseen joka paljastuu punttisaliksi. Yksi alieni hakkaa nyrkkeilysäkkiä ja toinen tekee kässäreillä hauiskääntöä.
Noh, pilkon ne alienit ja pistän salilta löytyvään penkkiiin noin 200kg painoa ja rupean pumppaamaan sillä. Peli alkaa siitä kun Duke on vessassa kusella :lol2:

Kävelin sellaiseen kutistussäteeseen vahingossa ja kaikki oli siinä "voi duke parkaa... :(" Mää vaan kävelin siellä kurkkimassa mimmien hameiden alle. "Hätäkös tässä... :D"

Back
Ylös Bottom