Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvä kysymys. Tossa vasemman polven ulkosyrjässä olevien jänteiden kohalla sattuu niin helvetisti kaikki koukistaminen, ylös ja alas meno jne. Suorana kun pitää vähän aikaa niin se vähän jumahtaa. Alko vaan kesken juoksun sattumaan ja siitä paheni sitten loppua kohden. Tyhmänä juoksin sitten sen 10km loppuun hammasta purren. Toi on nyt pari kertaa ottanut vähän potkua tai vääntynyt hiukan treeneissä niin tiedä sitten onko se vaan niistä ärtynyt vai mikä on. Ei siinä mitään mustelmia, turvotusta tai muuta ole. Liikkuminen vaan sattuu :curs:

Samalaista oiretta, mitä mulla oli. Pahimmillaan kipu oli noin 15-30 minuutin kuluttua urheilusuorituksen alkamisen jälkeen japortaita alasmennessä. Epäilin hyppääjän-/juoksijanpolvea, mutta lopujen lopuksi se olikin pelkkä rasitusvamma. Röntgen- ja magneettikuvissa ei näkynyt mitään vaurioita.

Levon lisäksi annoin polvelle kylmää ja venyttelin jalan ja alaselän lihaksia. Kipuja kesti noin 4 kuukautta.

Samalaista oiretta, mitä mulla oli. Pahimmillaan kipu oli noin 15-30 minuutin kuluttua urheilusuorituksen alkamisen jälkeen japortaita alasmennessä. Epäilin hyppääjän-/juoksijanpolvea, mutta lopujen lopuksi se olikin pelkkä rasitusvamma. Röntgen- ja magneettikuvissa ei näkynyt mitään vaurioita.

Levon lisäksi annoin polvelle kylmää ja venyttelin jalan ja alaselän lihaksia. Kipuja kesti noin 4 kuukautta.

No mä vähän tota rasitusvammaa meinasin kun kuitenkin maanantaina tuli mavetettua ja vedettyä thaikkutreenit ja sitten heti tiistaina uudet thaikut. Molempina päivinä paljon potkuja ja tuo on tosiaan mun tukijalka ja siihen myös kaveri potkii enemmän. Tässä nyt katellaan millaset fiilikset on huomenna, mutta jos se vielä maanantaina näin pahasti jummailee niin lääkärille lähdetään.

Hihi en! :) Ihan omalla jääkaapilla kävin. Nyt vain on diemma. Rahka olis parempi vaihtoehto proteiininsaantini kannalta, mutta mulla olis myös mun lempparijugurttia!

Onko tullut 2g/kg protskua jo? Turha sitä on enää stressata jos tarvittava määrä on jo täysi ;)

Koko päivä kalassa, oli pirun hauska reissu. Johonkin saareen vain kunnon notskit ja haukea siinä, hyvää oli. Huomenna sitten 8 tuntia töitä ja viikonloppu!

Oi! Blade Runner tulee tänään, kahvia tippuun kun alkaa vasta 00:05
Olispa vielä directors cut.

Söin ton koko helvetin pannarin yksin. Päälle viä jtn 500g hilloo. vittu mikä olo.

e. about 2800kcal oli pannarissa. Sit 500g mansikkahilloo päälle. Kevyt iltapala.

+1 Itsellä leikattiin tuo juoksijanpolvivaiva viime toukokuussa eikä oikein vieläkään ole parantunut, kiitos huonon lihashuollon jne...

Nyt Elli lähtee nukkumaan! Hyvää yötä kaikille, toivottavasti Pandan polvi ei ole pipi, toivottavasti Ephen kylki paranee ja toivottavasti pannukakku Vilun mahassa sulaa! Ja toivottavasti teillä kaikilla muillakin on hyvä mieli. :)

Ötyä.

Taitaa olla parasta painua takaisin sängyn pohjalle. Kuume huitelee 39 asteessa ja muutenkin paska olo...:(

Back
Ylös Bottom