Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mää saan kohta iltapalaa!![]()
Hyvä kysymys. Tossa vasemman polven ulkosyrjässä olevien jänteiden kohalla sattuu niin helvetisti kaikki koukistaminen, ylös ja alas meno jne. Suorana kun pitää vähän aikaa niin se vähän jumahtaa. Alko vaan kesken juoksun sattumaan ja siitä paheni sitten loppua kohden. Tyhmänä juoksin sitten sen 10km loppuun hammasta purren. Toi on nyt pari kertaa ottanut vähän potkua tai vääntynyt hiukan treeneissä niin tiedä sitten onko se vaan niistä ärtynyt vai mikä on. Ei siinä mitään mustelmia, turvotusta tai muuta ole. Liikkuminen vaan sattuu :curs:
Kävit hakemassa Vilun pannarit? :D
Ihan omalla jääkaapilla kävin. Nyt vain on diemma. Rahka olis parempi vaihtoehto proteiininsaantini kannalta, mutta mulla olis myös mun lempparijugurttia!Samalaista oiretta, mitä mulla oli. Pahimmillaan kipu oli noin 15-30 minuutin kuluttua urheilusuorituksen alkamisen jälkeen japortaita alasmennessä. Epäilin hyppääjän-/juoksijanpolvea, mutta lopujen lopuksi se olikin pelkkä rasitusvamma. Röntgen- ja magneettikuvissa ei näkynyt mitään vaurioita.
Levon lisäksi annoin polvelle kylmää ja venyttelin jalan ja alaselän lihaksia. Kipuja kesti noin 4 kuukautta.
Hihi en!Ihan omalla jääkaapilla kävin. Nyt vain on diemma. Rahka olis parempi vaihtoehto proteiininsaantini kannalta, mutta mulla olis myös mun lempparijugurttia!
Onko tullut 2g/kg protskua jo? Turha sitä on enää stressata jos tarvittava määrä on jo täysi ;)

Kyllä pitäis olla tullut! En mää ihan himotarkasti kylläkään laske, mutta aika nippanappa siinä pitäis olla.![]()
Eikö silloin voi hyvillä mielin syödä sitä jugurttia sitten? Säästää rahkat huomiseen :D
Varsinkin kun siitä jugurtista tulee aina hyvä mieli, niin saa mennä paremmalla mielellä nukkumaankin! 
Samalaista oiretta, mitä mulla oli. Pahimmillaan kipu oli noin 15-30 minuutin kuluttua urheilusuorituksen alkamisen jälkeen japortaita alasmennessä. Epäilin hyppääjän-/juoksijanpolvea, mutta lopujen lopuksi se olikin pelkkä rasitusvamma. Röntgen- ja magneettikuvissa ei näkynyt mitään vaurioita.
Levon lisäksi annoin polvelle kylmää ja venyttelin jalan ja alaselän lihaksia. Kipuja kesti noin 4 kuukautta.
Söin ton koko helvetin pannarin yksin. Päälle viä jtn 500g hilloo. vittu mikä olo.
e. about 2800kcal oli pannarissa. Sit 500g mansikkahilloo päälle. Kevyt iltapala.
Onko Vilulla masu täysi?