Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei Pyr0! Mitä kuuluu?![]()
Tack ska du har :D
No joko Pyr0 oot löytäny pyörän mikä jaksaa kannatella sun massiivisia pihvejä?
Eipä tässä kummempia. Hieman krapulainen olo. Mutta kyllä se tästä taas lähtee... Silmätki on niinku särjen jalkapohjat.
Entäs neiti elly ite?
Sain omenavettä ja illalla kun palaan tukikohtaani, niin pääsen reenaamaan!
Kaikenlisäksi olen aloittanut uuden lenkkarinvaihtokokeilun, ja tulokset vaikuttavat toistaiseksi tosi positiivisilta. 
Se on kiva kuulla.Mitäs se lenkkarinvaihtokokeilu käytännössä tarkoittaa? Vibramit? :D
Ihan pientä kokeiluluontaista vaihtoa olen kokeillut lenkkarien kanssa, eli laitoin Nikeni pannaan ja otin jostain syystä muutamaan käyttökerran jälkeen kaappiin jääneet Adidakset kokeiluun. Koko niissä on ehkä hiukkasen liian suuri, mutta tuntuvat tukevan nilkkaa/jalkapöydän yläosaa paremmin. Kokeilun aloitin siksi, että Niket eivät toimineet loikkatreeneissä, sillä jalkaterä kipeytyi treenistä tulevasta voimakkaasta iskutuksesta. Uskoisin syynä olevan vääränlainen vaimennus tai pohjan liian pehmeä/kova materiaali. 
Itsellä ainakin pikajuoksutreenit/loikkatreenit saa kaikista tehokkaimmin tuntemaan hanuriosastonsa olemassaolon.Panda, tottakai on!Itsellä ainakin pikajuoksutreenit/loikkatreenit saa kaikista tehokkaimmin tuntemaan hanuriosastonsa olemassaolon.
Millasia on loikkatreenit? :D Mä oon tottunut vaan juoksentelemaan sen 8-12km