pyssy
Mode
Mun mielestäni hänellä on oikein mukavan pyöreä maailmankatsomus :D
Pahinta tässä on se, että nyt on pyssynkin päässä tuo pomppufiilis...Kiitti v*****i...:dance2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestäni hänellä on oikein mukavan pyöreä maailmankatsomus :D
Pahinta tässä on se, että nyt on pyssynkin päässä tuo pomppufiilis...Kiitti v*****i...:dance2:
Mielikuva sinusta pomppufiiliksissä on mielenkiintoinen :D
Pompin täällä ympäri kämppää, pomppien kuten "munamies vain voi". Vai oliko se munavoi? Vai muna vai voi?...Miten muna voi?...EEEEEIIIII...:D
Harvoin sitä näkee että aikuinen mies menee munasta noin sekaisin ;)
Pieni munailu ei ole pahitteeksi heteromiehelle silloin tällöin. Hemmetti ku haukotuttaa, onkohan kohta uniaika![]()

Loma on ihmisen parasta aikaa vai miten se meni :D Mut mukava vetää varmasti viikko kunnialla loppuun ku tietää että lopussa kiitos seisoo. Kai sä sit karkaat Ibizalle bailaamaan pariks viikkoo yötäpäivää?
Erinomaiset suunnitelmat... Heitäppä setä pyssy joku tosi nätti unibiisi viel ni kömmin sitten tuonne porsaiden keskelle kuorsaamaan :D
CD:n rippaus tietsikalle onnistui kun puolituntia pähkäilin, nyt pitäisi keksiä miten siirtää se kännykkään. Ehkä se ennen neljää onnistuu.
Mun 10 vuotias veljentytär kerran näytti sen mulle!?! Mutta setä unohti.
Bluetooh ? Tai sitten sillä välipiuhalla! Mikä luuri ?
Välipiuhalla Nokialainen, en mä sitä mallia tiedä
Muutama tunti ja on taas viikko istuttu öissä. Kohta viikon vapaille...
Ite käytän Ovi-palvelua ,vai mikä helvettiläinen se softa onkaan ja piuhaa...