Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun mielestäni hänellä on oikein mukavan pyöreä maailmankatsomus :D

Pahinta tässä on se, että nyt on pyssynkin päässä tuo pomppufiilis...Kiitti v*****i...:dance2:

Mielikuva sinusta pomppufiiliksissä on mielenkiintoinen :D

Pompin täällä ympäri kämppää, pomppien kuten "munamies vain voi". Vai oliko se munavoi? Vai muna vai voi?...Miten muna voi?...EEEEEIIIII...:D

Harvoin sitä näkee että aikuinen mies menee munasta noin sekaisin ;)

Sehän se kun iskee pomppufiiilis. En onneksi usein sekoa munista. Ihan heteromeininki on minulla....;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pieni munailu ei ole pahitteeksi heteromiehelle silloin tällöin. Hemmetti ku haukotuttaa, onkohan kohta uniaika :rolleyes:

Jepulis, kohta nukkumaan...Tai eihän tässä silleen mitää kiirettäkään ole. Ke-la 20-04 duunia, joten tännekkään ei pahemmin ehdi mitään tuhertaa...Sunnuntaina sitten alkaa hyvin ansaittu loma...:hyper:

Loma on ihmisen parasta aikaa vai miten se meni :D Mut mukava vetää varmasti viikko kunnialla loppuun ku tietää että lopussa kiitos seisoo. Kai sä sit karkaat Ibizalle bailaamaan pariks viikkoo yötäpäivää?

Loma on ihmisen parasta aikaa vai miten se meni :D Mut mukava vetää varmasti viikko kunnialla loppuun ku tietää että lopussa kiitos seisoo. Kai sä sit karkaat Ibizalle bailaamaan pariks viikkoo yötäpäivää?

Kyllä..Eiku not...

Otan kaverin hauveliinin hoitoon, kun ne lähtevät reissuun...Aktiivista liikunnallista lomaa ja villasukkia Jyskälästä.:D Siinä suunnitelmat.

Edit: Hyviä öitä Bicho !

herrahakkar.jpg

Erinomaiset suunnitelmat... Heitäppä setä pyssy joku tosi nätti unibiisi viel ni kömmin sitten tuonne porsaiden keskelle kuorsaamaan :D

Erinomaiset suunnitelmat... Heitäppä setä pyssy joku tosi nätti unibiisi viel ni kömmin sitten tuonne porsaiden keskelle kuorsaamaan :D

Tämä on aika nätti...Sweet Dreams

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
CD:n rippaus tietsikalle onnistui kun puolituntia pähkäilin, nyt pitäisi keksiä miten siirtää se kännykkään. Ehkä se ennen neljää onnistuu.
Mun 10 vuotias veljentytär kerran näytti sen mulle!?! Mutta setä unohti.

CD:n rippaus tietsikalle onnistui kun puolituntia pähkäilin, nyt pitäisi keksiä miten siirtää se kännykkään. Ehkä se ennen neljää onnistuu.
Mun 10 vuotias veljentytär kerran näytti sen mulle!?! Mutta setä unohti.

Bluetooh ? Tai sitten sillä välipiuhalla! Mikä luuri ?

Muutama tunti ja on taas viikko istuttu öissä. Kohta viikon vapaille...

Välipiuhalla Nokialainen, en mä sitä mallia tiedä

Ite käytän Ovi-palvelua ,vai mikä helvettiläinen se softa onkaan ja piuhaa...

Muutama tunti ja on taas viikko istuttu öissä. Kohta viikon vapaille...

Eikun hyviä vapaita sitten vaan Rasputinille ! Oot ansainnu ne !

Huh, tuosta viime viestistä kun katsoo, niin tasan 45-minsaa meni että sain yhden CD-levyn siirrettyä kännykälle.
Nyt saan toivomani hälytysäänen ja toivomani herätysäänen. Kivempi herätä lempparibiisiin, kun siihen iänikuiseen herätyskellon pärinään.

Back
Ylös Bottom