Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kestää kestää, toivottavasti ei ala sianpaska haisemaan kun maalla ollaan, ei siinä muuta mut jos se haju tarttuu vaatteisiin. No mutta kaippa täs pari tuntia menee.

Kylläpä muuttu sää hienoks, silti pientä tuulta. Saakeli haluun mennä kylälle heittää paskarinkiä tuolla ruohonleikkurilla mutta liian pitkä matka :itku:

Ja huomenna pääsee sitten raivaussahan kimppuun.

Helvetti. Kylki rassaa edelleen. Näinköhän pääsen koko kesänä salille :( Töissä sentään pystyy olee jo suht kivuitta jos ei kamalasta joudu repii..

Ephe paranemisen merkkejä! Kyllä se siitä paranee, kun on jo noinkin parantunu.

Meinas tänään iskeä migreeni jostain syystä. Makiat sahalaidat iski vasempaan laitaan näkökenttää, mutta pistin nukkuen melko pian, niin ei tullu mahotonta jysäriä.

Nojaa.. Ei vieläkääm pysty jännittää vatsalihaksia :jahas:

Vittu mun pitäis taas selvitä kuukaus 400 eurolla. Voihan köyhyys.

Nojaa.. Ei vieläkääm pysty jännittää vatsalihaksia :jahas:

Vittu mun pitäis taas selvitä kuukaus 400 eurolla. Voihan köyhyys.

Mun mummolla menee 30e kuussa ruokaan.
Sit kun se saa eläkkeen, asumistuen, päivärahan.... Niin voit uskoa että on muuten mummolla massia. Perintöä odotellessa.

Mää söin just, mutta jäi vieläki nälkä. :( Asiaan saattaa liittyä se, etten tänään oo varsinaisesti syönny kunnon ruokaa vielä. Aamulla oli kurkku niin pipi, että lipitin vaan litratolkulla teetä! :D

Tänään syöty 350g jauhelihaa tuliseksi maustettuna aamupalaks, pari omenaa, iso setti spaghetti alla carbonaraa ja joku 200g cashewpähkinöitä. Äsken Daimin päärynätuutti ja 0,5l jäätee. Seuraavaks palkkari naamaan :D

Oijoi :kuola: :pano:

Uudet autot on kyl tollasia isoja möhköjä :jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Elu ei hätää, määkään en voi syödä enää mitään, koska muuten en saa aamupalaa. Kaupastakaan en viittiny roudata mitään, koska aattelin huomenna töitten jäläkeen lähtiä viikonlopuks mamman ruokien luo.

Panda, et vippais vähän jauhelihaa mulle?

Tänään syöty 350g jauhelihaa tuliseksi maustettuna aamupalaks, pari omenaa, iso setti spaghetti alla carbonaraa ja joku 200g cashewpähkinöitä. Äsken Daimin päärynätuutti ja 0,5l jäätee. Seuraavaks palkkari naamaan :D

Mie oon syöny tonnikalapurkin, 10 isoa lettua sokerilla, iso cocacola light pullo ja iso mountaw dew pullo, vettä, vettä, maitoa, kahvia (paljon). Vähän nestepitoinen päivä ollut.

Back
Ylös Bottom