Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

casheweita yleensä. Joskus sitten innostun ostelemaan pekaani-, hassel- ja saksanpähkinöitä. Tosin noita yleensä tulee sitten käytettyä johonkin herkkuun eikä syötyä ihan tolleen. Cashewit käy myös hyvin aasialaisiin sapuskoihin kun pannulla vähän paahtaa.

Perkele mulla on kello ihan päin persettä, se näyttää yhtätoista ja tännehän pitäs kirjoittaa aikavälillä klo 06:00-24:00!

No ainahan sitä voi viestiketjun nimeä muuttaa. Kuhan ehotin.

Ettekä vastaa mitään sellasta, että "ei sun tarvi tänne kirjoittaa" tai "voithan sä kirjoittaa tuona aikana". Kuten sanoin kuhan ehotin.

Perkele mulla on kello ihan päin persettä, se näyttää yhtätoista ja tännehän pitäs kirjoittaa aikavälillä klo 06:00-24:00!

No ainahan sitä voi viestiketjun nimeä muuttaa. Kuhan ehotin.

Ettekä vastaa mitään sellasta, että "ei sun tarvi tänne kirjoittaa" tai "voithan sä kirjoittaa tuona aikana". Kuten sanoin kuhan ehotin.

What's the problem, mister?

Aaaaargh. Olen pitanyt 3 vapaapaivaa opiskelusta. Nyt pitaisi taas ottaa itseaan niskasta kiinni, mutku.... en haluu. Haluisin vaan leikkia enka yhtaan tehda toita!

This is a local shop for local people, move along folks!

En edes tiedä miksi tämä nauratti. What's happening to me? Am i going mad? What must i do now, Gandalf?

Melkein petyin tuohon konemusa ketjuun, mutta oli jollain sentään hyvä maku. :kuola:

Kyllä! Myös Rangerilla oli hyviä.

Mulla tulee muuten kohta 10 vuotta täyteen Manowarin kuuntelua :rock: Onkos Vaje käyny huutamassa Hail And Killiä livenä? ;)

What's the problem, mister?

No ei tässä sen kummempaa probleemaa, meinaan vaan että tuolla yö-thredissä on tarkat aikarajat.
Ja kohtelias nuorimies olet kun kutsuit vanhempaa nelikymppistä herraa misteriksi, on hyvä että kaltaisia kohteliaita nuorukaisia vielä löytyy - Olen otettu.

En ole valitettavasti. Onkos orkesteri muuten käynyt edes Suomessa vuoden 2009(?) Provinssia lukuun ottamatta?

Onhan se aikasemminkin käynyt. Ainakin 2002 vuonna kävi muistaakseni Oulussa, Turussa ja Helsingissä. Vai olikohan vaan Oulussa ja Helsingissä? Oiskohan se käyny vielä joskus aikasemminkin peräti. Ei voi tähän hätään muistaa eikä jaksa googlettaa.

Ihan ei oo sentään biisin mukaiset fiilikset, mutta kun ei ole päässyt treenaamaan orastavan flunssan ja kipeän nilkan takia, niin spämmätään sitten palstaa senkin edestä. Parhaita suomalaisia hevilevyjä kautta aikain.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Okei taas täällä ja mikäs tässä on ollessa kun on vanhuksilta väliaikaisesti sosialisoitu lap-top tietokone käytössä ja kansainvälisessä Internetissä lainelautaillaan ja rokkia kuunnellaan.
Yksi lysti milloin sitä nukkuu, kunhan saa suunnilleen sen kahdeksan tuntia unta melooniin.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom