Kyy vai rantis?![]()
Rantis
Ne on söpömpiä. Mä olin kyllä varautunu kyyhyn, kun etsin sitä.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyy vai rantis?![]()
Ne on söpömpiä. Mä olin kyllä varautunu kyyhyn, kun etsin sitä.Joo joo nappasin kaulasta kiinni ja vein pahasti säikähtäneen käärmerassukan metsään turvaan. Se oli siis tullut vierailulle meidän ruokalarakennukseen.
Sano että sää vittuilet vaan blondin kustannuksella?
En! Keittiön tytöt oli ihan hysteerisiä, niin pakkohan se oli mennä sieltä etsimään ja hakemaan pois.
Oliko kivaa leikkiä pelastavaa prinssiä?
RantisNe on söpömpiä. Mä olin kyllä varautunu kyyhyn, kun etsin sitä.

No tottakai oli kivaa, paitsi että prinssi mä en halua olla. Mielummin vaikka pelastava viikinkí, samooja tai barbaari. Kiitosseksiä ei kylläkään herunut, mutta respecti nousi roimasti.
ruokavalio koostui: mäkkärin ruuista, burger kingin ruuista, kaljasta, kokiksesta ja pizzasta :D
Siis mitä vittua?! Jätkä on Berliinissä ja vetää tollasta. Missä oli currywurstit, hä?! Kunnon saksalaista mättöä eikä mitään mäkkäriä perkele :D
Tänää ruvennu panacodit vaikuttaa vähän paremmin kun eilen. Kipu vähän lievempi ja helvetinmoinen väsymys.

Kohta yksi huora KUOLEE. voi jumalauta mikä akka, huhhuhhhh. kohta lähtee. tulkoon törkeä ratti