Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sama homma joo. Kahella eri lekurilla käyny kun ekan saikun(2 päivää plus viikonloppu lepoa) jälkeen ei tilaan tapahtunut muutosta. Ma ja Ti olin töissä ja paheni vaan ja eilen menin uudestaan lekurille ja määräs tän viikon saikkua ja meinas että se on joku pehmytkudosvaurio tms. Tää toinen lekuri oli mun mielestä aika epäpätevän olonen. Kaverilla on muuten ihan sama vaiva mut toisessa kyljessä. Kenen kanssa olin siis salilla. Silläkään ei salin jälkeisinä päivinä oikeen mitään oireita ollut mut sit vasta yli viikon päästä silläkin kipeyty ja se on nyt saikulla kanssa.

Voi Epheliini-raukka, pikaista paranemista! :haart: Toivottavasti tulet pian kuntoon! Olinkin vähän huolissani, kun susta ei oo kuulunut mitään.

Olikohan niitä ihotyyppejä 4. 1 palaa heti eikä rusketu, 4 visa versa. Mulla on tyyppi 2 ja käytän 15-20 suojakerrointa, riittää hyvän kunhan muistaa lisäillä 3-4h välein. Mites jos vetää nahkaan jotain 75 kerrointa niin estääkö se myös ruskettumisen? Itse ollut siinä uskossa ja sen takia käytän noin matalia kertoimia.

Tuskin tästä salille pääsee ihan hetkeen. Kaverille lekuri oli sanonu että voi mennä helposti sen pari kuukautta ennen kun paranee kunnolla.

Olikohan niitä ihotyyppejä 4. 1 palaa heti eikä rusketu, 4 visa versa. Mulla on tyyppi 2 ja käytän 15-20 suojakerrointa, riittää hyvän kunhan muistaa lisäillä 3-4h välein. Mites jos vetää nahkaan jotain 75 kerrointa niin estääkö se myös ruskettumisen? Itse ollut siinä uskossa ja sen takia käytän noin matalia kertoimia.

Minä olen kalpeaihoinen ja mulla on pisamia, mutta en pala mitenkään erityisen herkästi. Olisin muuten varmaankin ottanut matalamman suojakertoimen mukaan, mutta minulla oli sillä hetkellä antibioottikuuri päällä, joka altisti auringon säteilylle, ja pelasin sitten varman päälle. Suomen kesään olen nyt päätynyt ostamaan suojakertoimen 15 fysikaalisella filtterillä, mutta ulkomaanmatkalle otan mukaan 30 tai 50 kertoimen.

Aurinkorasva ei oman käsitykseni mukaan estä ruskettumista, mutta hidastaa kyllä. Se tekee toki rusketuksesta turvallisemman, mutta luonnollisesti UVA/UVB -säteilyltä suojaavat rasvat hidastavat ruskettumista.

Ephe noo! Miten meistä pienistä tulee koskaan isoja, kun aina on joku paikka paskana tai kipiänä muuten vain? Tai no jos totta puhutaan, niin en voi puhua kuin omasta puolesta. :D Toivottavasti paranee nopiasti.

Mie olen varmaan tuota tyyppiä 1. Haistakaa rahkaa kaikki muun ihotyypin ihmiset. :(

Näköjään tulee joku teinix bodarit kaheksalta TV Viideltä. Varmaan taas joku uusinta... :jahas:

eDit: Taidan sittenkin olla tuo 2 tyypin julli.

Puhu vaan munkin puolesta. Mulla ei oo tollasia bodarin fileitä ku sulla. Oon vaan tasasen läski :D

Niin ja kysymykseen vastaus: En tosiaan tiedä :(

Puhu vaan munkin puolesta. Mulla ei oo tollasia bodarin fileitä ku sulla. Oon vaan tasasen läski :D

Niin ja kysymykseen vastaus: En tosiaan tiedä :(

Kyllä se kun käväset oikealla lääkärillä ja sanot notta perkele! Vähän lisäät draamaa vaikka, että ei pysty nukkuun jne. En kyllä yhtään ihmettelis, jos se prässi aiheuttais jotain repeämisiä vattan seutuville.

Joku päivä ehkä... ehkä... :D

No eilenkin selitin ettei tiedä illalla miten päin nukkuis kun sattuu oli sitten miten päin tahansa. Ja se vielä mietti kuumeisesti että tarvinko sairaslomaa :jahas:

Aloitin juuri sääret paljaana juoksemisen, rusketusta odotellessa! (en muuten palanut, taidan olla vähän turhan varovainen tuon ihon polttamisen kanssa, tarkemmin ajateltuna en pala kovin herkästi. Olen vain vaalea.)

No eilenkin selitin ettei tiedä illalla miten päin nukkuis kun sattuu oli sitten miten päin tahansa. Ja se vielä mietti kuumeisesti että tarvinko sairaslomaa :jahas:

Jooh ne on jotkut hieman erikoisia nuo lääkärit. :/

Ei pahoja mainospimuja tuolla H&M:llä. :kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vittu mä haluun takaisin Berliiniin....

Kerrankin oli asiallista ku sai käydä kaupoilla, eläintarhassa, akvaariossa, itäberliinissä..... Vittu muuten on se arapaima hieno kala! Ja vitun iso yksilö tuli nähtyä akvaariossa.

ja oli muuten virtahepoilla oli muuten komia 10cm panssarilasi ettei pääse pois akvaariostaan. ja on nekin suuria kuten sarvikuonotkin....

Virtahevot on tappajia. Berliini on ihan kiva mesta, Itä-Berliinistä en kyllä pahemmin välittänyt :D

Joo ei siellä ollut kyllä muuta kuin pari museota mitkä vähäsen kiinnostivat ja bussilla oli mukava matkustaa sinne ja katsella pihalle.

Arapaima oli kyllä komia, pari metriä pitkä ja leveyttä löyty varmaan 25-30cm ja ihan musta. Tosin kyllä jellonia kävi melkein sääliks ku oli niin saaterin pienes häkis talon sisällä.

+ alko vituttaa ne 80-90cm tolpat siä jokapaikas kadulla, pari kertaa meinas meinaan käydä hassusti....

Tuollaset siis:

8065505.jpg

Back
Ylös Bottom