Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Palan helposti ja käytän jotain suojakerrointa 30, mutta oikeasti syy aurinkorasvan käyttöön on se chicksi, joka rasvan levittää mun selkääni ja muualle.

Mulla on hirvittävän epätyypillisen sävyinen iho suomalaiseksi. En ole erityisen ruskea, vaan jännän sävyinen. Lapsena olin ihan papu, mutta nykyään siinä missä ensimmäiset talviauringon säteet saavat muut perheenjäseneni muistuttamaan pronssipatsaita, niin minulla puskee poskipäiden ja nenänvarren pisamat selkeämmin näkyville.

Tänä keväänä olen polttanut ainoastaan toisen polveni kerran, mietin tässä juuri, että pitäisi olla kerrankin viisas etukäteen ja ostaa aurinkorasva ennenkuin palaa.

Käytättekö aurinkorasvaa? Mistä valintasi johtuu, ja mikäli käytät, niin mitä suojakerrointa? Palatko/rusketutko?

Kokemuksesta viisastuneena, käytän. Rusketun todella hyvin ja iho kestää ilmankin rasvaa Suomessa kohtuullisesti, mutta on sitä itsensä tarpeeksi monta kertaa polttanut kuitenkin. Se nyt vaan ei ole kivaa kun koko selästä lähtee nahka. Jos ulkona ollaan koko päivä niin rasvaa käytetään, Suomessa riittää 15 kunhan muistaa lisäillä myös. Ulkomailla sitten vedetään vaikka ihan 30 pintaan.

Kokemuksesta viisastuneena, käytän. Rusketun todella hyvin ja iho kestää ilmankin rasvaa Suomessa kohtuullisesti, mutta on sitä itsensä tarpeeksi monta kertaa polttanut kuitenkin. Se nyt vaan ei ole kivaa kun koko selästä lähtee nahka. Jos ulkona ollaan koko päivä niin rasvaa käytetään, Suomessa riittää 15 kunhan muistaa lisäillä myös. Ulkomailla sitten vedetään vaikka ihan 30 pintaan.

Mulla tais tässä yks kesä olla Serbiassa suojakerroin 75 mukana (UVA ja UVB -suojilla toki)! :D 45 astetta lämmintä ja kävelin 10 päivää ainoastaan bikinit päällä, kun meinasin kuolla kuumuuteen. :D

Yks pakkislainen tulee tänään harjottelijaks mun oppiin :evil:
Katotaan tunnistaako, raportoin sit tänne :D

Menin puolen yön aikaan nukkumaan, mutta heräämisajankohdan sain päättää vapaasti, joten nukuin tarvittavat 8-9 tuntia. Tänään olen käynyt lenkillä, suihkussa, lounaalla ja kaupassa. Seuraavaksi on vuorossa töiden tekoa tässä kotona. Illemmalla voisi katsoa vaikka leffan.

Tällaiseen arkeen voisi vaikka tottua. Valitettavasti ei vaan onnistu, ainakaan vielä.

Miksi tämä on niin hauska:D

813871102.jpg

Helou. Kylkeen sattuu edelleen ja saikkua tuli lisää ja panacodia menee eikä auta yhtään. Vittumitäpaskaa. Vois kattoa GoT episode vitosen...:jahas:

Back
Ylös Bottom