Itellä on varmaan kovimmat juhlat ikinä: Töissä. Tulipahan kuitenki matsi katottua ja palkkaaki nostin samalla. 2 x winning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Olen niin täpinöissäni tuosta matsista ettei millään malttaisi mennä nukkumaan. Hitto vie. Onneksi vasta kymppiin töihin mutta olis ne aamuaerobisetkin jaksettava ja sen jälkeen fillaroitava duuniin. Noh, kuolema kuittaa univelat ja joukkohaudassa en lepää yksin.

Jepulis.
No mä meen vasta 14:00 ja kohta alkaa seuraava lätkämatsi.![]()
Mitäs lätkää sieltä nyt vielä muka tulee?
Sinänsä ei haittaa vaikka menee vähillä unilla. Työkavereista 95% on FB-päivityksien perusteella vetänyt pulloittain skumppaa ja koreittain kaljaa, joten olotilat lienevät vielä huonommat huomenna kuin meikäläisellä :D
Olen niin täpinöissäni tuosta matsista ettei millään malttaisi mennä nukkumaan. Hitto vie. Onneksi vasta kymppiin töihin mutta olis ne aamuaerobisetkin jaksettava ja sen jälkeen fillaroitava duuniin. Noh, kuolema kuittaa univelat ja joukkohaudassa en lepää yksin.
Mitäs lätkää sieltä nyt vielä muka tulee?
Sinänsä ei haittaa vaikka menee vähillä unilla. Työkavereista 95% on FB-päivityksien perusteella vetänyt pulloittain skumppaa ja koreittain kaljaa, joten olotilat lienevät vielä huonommat huomenna kuin meikäläisellä :D
Mulla meni viikonloppuna pari kylkiluuta ja tuli kroppaan yksi ylimääräinen reikäkin, mutta tuossa matsin tuoksinnassa IHAN KAIKKI unohtui :D
NYT ON VOITTAJAFIILIS!!!!!
Jos sitä menis nukkumaan ja huomenna sitten salille SUOMI-paidassa.
Sama ongelma oli mulla, ajattelin että pelin jälkeen nukun pari tuntia ennen kuin töihin.. Ja paskat sitä unta saanu millään. HYVÄ SUOMII!!!!

NHL.n Lännen Konferenssifinaalit alkaa 03:00 Vancouver vs San Jose. Mukava vaan seurata, kun ei tarvitse mennä tunteella. Sitä oli jo ihan tarpeeksi Suomen pelissä.
Ei VANHA enää jaksa, kun ens VIIKOLLA TULEE IHAN PYÖREITÄ TÄYTETTYÄ. Saatana...:D

Eli siis "Vaikka tekee kipeää, niin ei haittaa!!!" :D
Ihailtavaa fanitusta ;)
Vähän siltä alkaa näyttämään täälläkin. Prkl. No, kerrankos sitä
awwww :haart: Susta tulee todellakin ihan vanha pieru. Jotenkin hemppistä. Mitä haluut lahjaksi?![]()

Se sun korsettikuva sitten ois kiva...![]()
Buahahaha :D No just joo.. Vanha ukko. Sun pitää nyt alkaa virittelee itteäs korsettitaajuudelta jollekin piipputupakka ja tohvelit-taajuudelle :lol2:
Äläpä nyt TYTSY...Setä tulee muuten ja näyttää sulle tohvelit.:whip: Vedetään sit ne tupakit siihen päälle...;)
Edit :Ja nyt lätkää....Ja EVE nukkumaan.....Hus hus !