Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itellä on varmaan kovimmat juhlat ikinä: Töissä. Tulipahan kuitenki matsi katottua ja palkkaaki nostin samalla. 2 x winning!

Laitetaas tännekkin :)

Mikael meidän, joka olet kentällä.
Pyhitetty olkoon sinun pelisi.
Tulkoon sinun maalisi.
Tapahtukoon sinun veivisi, myös Ruotsia vastaan niin kuin se tapahtui Venäjää vastaan.

Anna meille tänä sunnuntaina meidän toinen maailmanmestaruutemme.
Äläkä saata meitä tappioon, vaan päästä meidät juhlimaan.
Sillä sinun on maila, luistimet ja kiekko.

AAMEN !!!

Alan paistaan rypsipossua pannulla ku ei kehtaa alkaa työpaikalla rillaamaan, ja pimeetäki on ulkona.

Olen niin täpinöissäni tuosta matsista ettei millään malttaisi mennä nukkumaan. Hitto vie. Onneksi vasta kymppiin töihin mutta olis ne aamuaerobisetkin jaksettava ja sen jälkeen fillaroitava duuniin. Noh, kuolema kuittaa univelat ja joukkohaudassa en lepää yksin.

Olen niin täpinöissäni tuosta matsista ettei millään malttaisi mennä nukkumaan. Hitto vie. Onneksi vasta kymppiin töihin mutta olis ne aamuaerobisetkin jaksettava ja sen jälkeen fillaroitava duuniin. Noh, kuolema kuittaa univelat ja joukkohaudassa en lepää yksin.

Jepulis.

No mä meen vasta 14:00 ja kohta alkaa seuraava lätkämatsi.:)

Jepulis.

No mä meen vasta 14:00 ja kohta alkaa seuraava lätkämatsi.:)

Mitäs lätkää sieltä nyt vielä muka tulee?

Sinänsä ei haittaa vaikka menee vähillä unilla. Työkavereista 95% on FB-päivityksien perusteella vetänyt pulloittain skumppaa ja koreittain kaljaa, joten olotilat lienevät vielä huonommat huomenna kuin meikäläisellä :D

Sinänsä ei haittaa vaikka menee vähillä unilla. Työkavereista 95% on FB-päivityksien perusteella vetänyt pulloittain skumppaa ja koreittain kaljaa, joten olotilat lienevät vielä huonommat huomenna kuin meikäläisellä :D

Mulla meni viikonloppuna pari kylkiluuta ja tuli kroppaan yksi ylimääräinen reikäkin, mutta tuossa matsin tuoksinnassa IHAN KAIKKI unohtui :D
NYT ON VOITTAJAFIILIS!!!!!

Sama ongelma oli mulla, ajattelin että pelin jälkeen nukun pari tuntia ennen kuin töihin.. Ja paskat sitä unta saanu millään. HYVÄ SUOMII!!!!

NHL.n Lännen Konferenssifinaalit alkaa 03:00 Vancouver vs San Jose. Mukava vaan seurata, kun ei tarvitse mennä tunteella. Sitä oli jo ihan tarpeeksi Suomen pelissä.

Ei VANHA enää jaksa, kun ens VIIKOLLA TULEE IHAN PYÖREITÄ TÄYTETTYÄ. Saatana...:D

Ja ettei mene ihan lätkäksi, niin tässä kaikilli aivan saatanan jäätävää settiä....EN MALTA ODOTTAA KESÄN KEIKKAA.....ME LIKE !!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla meni viikonloppuna pari kylkiluuta ja tuli kroppaan yksi ylimääräinen reikäkin, mutta tuossa matsin tuoksinnassa IHAN KAIKKI unohtui :D
NYT ON VOITTAJAFIILIS!!!!!

Eli siis "Vaikka tekee kipeää, niin ei haittaa!!!" :D

Jos sitä menis nukkumaan ja huomenna sitten salille SUOMI-paidassa.

Ihailtavaa fanitusta ;)

Sama ongelma oli mulla, ajattelin että pelin jälkeen nukun pari tuntia ennen kuin töihin.. Ja paskat sitä unta saanu millään. HYVÄ SUOMII!!!!

Vähän siltä alkaa näyttämään täälläkin. Prkl. No, kerrankos sitä :)

NHL.n Lännen Konferenssifinaalit alkaa 03:00 Vancouver vs San Jose. Mukava vaan seurata, kun ei tarvitse mennä tunteella. Sitä oli jo ihan tarpeeksi Suomen pelissä.

Ei VANHA enää jaksa, kun ens VIIKOLLA TULEE IHAN PYÖREITÄ TÄYTETTYÄ. Saatana...:D

awwww :haart: Susta tulee todellakin ihan vanha pieru. Jotenkin hemppistä. Mitä haluut lahjaksi? :)

Eli siis "Vaikka tekee kipeää, niin ei haittaa!!!" :D

Ihailtavaa fanitusta ;)

Vähän siltä alkaa näyttämään täälläkin. Prkl. No, kerrankos sitä :)

awwww :haart: Susta tulee todellakin ihan vanha pieru. Jotenkin hemppistä. Mitä haluut lahjaksi? :)

Se sun korsettikuva sitten ois kiva...:nolo:

Se sun korsettikuva sitten ois kiva...:nolo:

Buahahaha :D No just joo.. Vanha ukko. Sun pitää nyt alkaa virittelee itteäs korsettitaajuudelta jollekin piipputupakka ja tohvelit-taajuudelle :lol2:

Buahahaha :D No just joo.. Vanha ukko. Sun pitää nyt alkaa virittelee itteäs korsettitaajuudelta jollekin piipputupakka ja tohvelit-taajuudelle :lol2:

Äläpä nyt TYTSY...Setä tulee muuten ja näyttää sulle tohvelit.:whip: Vedetään sit ne tupakit siihen päälle...;)

Edit :Ja nyt lätkää....Ja EVE nukkumaan.....Hus hus !

Kivasti oli väkeä Tampereen keskustorilla :)

Äläpä nyt TYTSY...Setä tulee muuten ja näyttää sulle tohvelit.:whip: Vedetään sit ne tupakit siihen päälle...;)

Edit :Ja nyt lätkää....Ja EVE nukkumaan.....Hus hus !

Olis kyllä mukava pitää tohveleita jalassa ja poltella parit savukkeet. Mulle Ainot ja sulle Reinot. Tosin tuota :whip:-hommaa pelkään. Iik!

Mutta kiva kun joku käskee nukkumaan. Niiku joku mun mielestä ihan oikee MIES. Eli joutuu totella ainakin tälleen leikkimielisesti. Meen nyt :D

Jopas oli Haaparannalla paljon suomalaisia, useamman kilometrin autoletka mateli menemään, torvet ja huudot vaan raikuivat! :D

Itse itseäni lainaten: "Rajavittuilu, vanha kunnon kansanperinne." Nyt sinne pääseki helpommin ku lähtee kaks tietä keskustasta.

Back
Ylös Bottom