Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haha! Kunno vakooja. ;)

Mitäs pyllyliikkeitä teit?

Mää oon terävä! ;)

Alkuverryttely 15 min, polvennostojuoksuja yms koipienavausliikkeitä, vetoja maksimisykkeellä (suhteellisen mielenkiintoista, kun onnistuu juoksemaan käsivartensa hapoille! :D) ja pyllyntappoloikkia. Ei tähän mennyt kuin tunti, mutta olin liikkeessä koko ajan. Lyhyet palautuksetkin kaikki liikkeessä. + loppuverryttely 15 min. Voin kertoa, että hanuriosasto + reidet on hieman kipiät. :D

Ephekin täällä! :)

Mun auto on kyllä niin huonolla pidolla ollu viimeaikoina että oikeen hävettää :( MUTTA!! Sinistä beibiä kyllä eilen rassasin koko illan ja koht siinä on jakopäänremppa tehty ja kovaa ajoa vaan :haart: Sitä ennen tietenkin sitä pesua ja vahaamista ja kromitahnalla kiillottamista ;)

Ensin kortti ja sitten H#%¤a ;)

elly, kuullostaa siltä ettei meistä tule koskaan treenikavereita. I like 'em cute 'n' cuddly. Treenit siis. :whip:

Hyvä, että edes toiselle antanu hoitoa. :thumbs:

elly, kuullostaa siltä ettei meistä tule koskaan treenikavereita. I like 'em cute 'n' cuddly. Treenit siis. :whip:

Kuule eipäs siellä aliarvioida mun pyllyä, se on paras! Pulla päivässä pitää pakarasäikeet piilossa!

ps. Mää olisin kyllä joskus voinnu treenata sun kanssa. :(

No sovitaan niin, että heti kun pämähän seuraavan kerran sinne missä sie asut, niin veämmä tappotreenit perseelle. Deal? :)

En kyllä alkais aliarviointihommiin. Tosin perseiden kohdalla yleensä kuvat pitäis löytyä jääkaapilla.jpg -ketjusta arviointia varten. :D

Pistin grillausritilän katolle jotta näkee lätkää:

P1040062.jpg

Johto alas:
P1040063.jpg

Ja telkkari näkyy:
P1040064.jpg

Idea tuli tästä:
http://www.saunalahti.fi/rick/digi/henkariantenni.html

Kyllä nyt vähän jännittää.. :D

Nyt yön avaus niille jotka ovat olleet tulpat korvilla ja silmät sidottuina Suomi-ruotsi 6-1 eihän tommosen matsin jälkeen nuku enään tänä yönä :worship:

^pooli ehtikin ensin :)

Ötyä.

Oikein hyvää Ötyä. :)

Suomen Leijonille !!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla on sellainen villi veikkaus, ettei tuolla keskustassa kovin moni ole menossa nukkumaan. :D Oli meinaan sen verran kovalla käytöllä töötit ym. äänivehkeet. :kippis1:

ps. Varmasti joku sankari/-tar pamauttaa jotain jääkaapilla ketjuun.

Back
Ylös Bottom