pode tädille super snake video
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samoin väännöt rajoitettu 1000:een muistaakseni. Ihan tyylikäs vehje, mutta itse ottaisin SLS:n koska vain ennen tuota.
![]()
Jos napsahtaa joskus lotto, niin tuollainen samantien <3
pode tädille super snake video
So sexy!Täälläpä, minnepä minä täältä lähtisin. Mukava pikkukaupunki <3
Vedyt ja atomit :haart: Hei mikä muuten se yks yökerho oli siinä Valtakadulla, jokusen matkaa sen puiston jälkeen sinne liikenneympyrälle päin... monet kovat bileet siellä muinoin pidetty :D On vaan niin kauan aikaa et on kaikki nimet jo unohtunu, jäi kaivelee nyt.SLS on kyllä mustana hienompi.
Joo, kaippa se ihan siedettävä onVedyt ja atomit :haart: Hei mikä muuten se yks yökerho oli siinä Valtakadulla, jokusen matkaa sen puiston jälkeen sinne liikenneympyrälle päin... monet kovat bileet siellä muinoin pidetty :D On vaan niin kauan aikaa et on kaikki nimet jo unohtunu, jäi kaivelee nyt.
Kännäri? (Cannibals, HWC-baari)
Ai olet täällä joskus liikkunut?
teude @ käsittämätön tuo mersun tekniikka. SLR 722 on saatu lähtemään 0-100 2.9-3.0s. Ja se on kuitenkin takaveto. Bugatti veyron yli 350 extrahepalla ja nelikolla ei kykene kuin 2.8. Vette ja Mersu varsinkin on saaneet takavetoiset lähtemään paikaltaan lähes yhtä hyvin kuin nelikot ja takavetoinen luonnollisesti sitten kääntyy paremmin.
Mersut kuitenkin painavat vielä kohtuu paljon. Normi SLR kuitenkin painaa sen 1.8 tonnia.
E: SLR:ssä tehoihin nähden vain 0.9bar ahtoja :wtf:
Kännäri! Se se oli :D Voi niitä aikoja...
Juu, onhan tuota tullu siellä paljonkin liikuskeltua, nimimerkillä 10v Imatralla asunut ;) Muutin pois 2006 ku menin jyppilään opiskelemaan.
Kyllä ne sakemannit osaa. Tosin Wikipedian ja Top Gearin mukaan Veyronin (samoin Super Sportin) 0-100 on 2.5sek. Johan tuossa tulee varmasti renkaiden pito vastaan. Super Sport 0-160 4.5sek
Ei ole Kännäriä enää, rakennus purettiin muutama vuosi sitten :(
Imatra on kyllä sellainen paikka, että en sinne muuttaisi, jotakin rajaa nyt sentään ;)
Mä arvelinkin ettei sitä(kään) enää ole. No ja hei, Imatra=suomen persereikä. Toiseksi paras asia mun elämässä tähän asti on, että olen päässyt hevon vittuun sieltä :D
mikäs se paras asia sitten on, jos saa udella sinne päin?
Tämä jätti selvän kysymyksen ilmaan, mikäs se paras asia sitten on, jos saa udella sinne päin?
1.4tsi
1.4tsi
omituisille otuksille.
Ötyä sensei pyssy.
Eih, kato mitä nyt sait aikaan:
Kiitti vaan. Tää soi päässä seuraavan tunnin.