Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Samoin väännöt rajoitettu 1000:een muistaakseni. Ihan tyylikäs vehje, mutta itse ottaisin SLS:n koska vain ennen tuota.
Mercedes-SLS-AMG-HighRes-08_610x442.jpg

Jos napsahtaa joskus lotto, niin tuollainen samantien <3

Tuo brabusversio tuosta SL65 on vielä päheämpi. 800/1420 on jo törkeää :D SLS on kyllä mustana hienompi.

e: kun miettii että veyronkin vääntää vain säälittävät 1250...

pode tädille super snake video

Uuuuh uuuh aaah :kuola: :kuola: So sexy!

Täälläpä, minnepä minä täältä lähtisin. Mukava pikkukaupunki <3

Joo, kaippa se ihan siedettävä on :rolleyes: Vedyt ja atomit :haart: Hei mikä muuten se yks yökerho oli siinä Valtakadulla, jokusen matkaa sen puiston jälkeen sinne liikenneympyrälle päin... monet kovat bileet siellä muinoin pidetty :D On vaan niin kauan aikaa et on kaikki nimet jo unohtunu, jäi kaivelee nyt.

SLS on kyllä mustana hienompi.

Jos tuollainen auto olisi, niin kyllä sen täytyy hypätä esiin liikenteestä, liikkui missä vain (ihan kuin SLS mustana nyt ei erottuisi, mutta tajusit kuitenkin pointin) Joku Lambokin pitäisi olla keltainen/oranssi, että se varmasti näkyy joka paikkaan :D

Joo, kaippa se ihan siedettävä on :rolleyes: Vedyt ja atomit :haart: Hei mikä muuten se yks yökerho oli siinä Valtakadulla, jokusen matkaa sen puiston jälkeen sinne liikenneympyrälle päin... monet kovat bileet siellä muinoin pidetty :D On vaan niin kauan aikaa et on kaikki nimet jo unohtunu, jäi kaivelee nyt.

Kännäri? (Cannibals, HWC-baari)
Ai olet täällä joskus liikkunut?

teude @ käsittämätön tuo mersun tekniikka. SLR 722 on saatu lähtemään 0-100 2.9-3.0s. Ja se on kuitenkin takaveto isolla etukoneella. Bugatti veyron yli 350 extrahepalla ja nelikolla (ja kone takana) ei kykene kuin 2.8. Vette ja Mersu varsinkin on saaneet takavetoiset lähtemään paikaltaan lähes yhtä hyvin kuin nelikot ja takavetoinen luonnollisesti sitten kääntyy paremmin.
Mersut kuitenkin painavat vielä kohtuu paljon. Normi SLR kuitenkin painaa sen 1.8 tonnia.

E: SLR:ssä tehoihin nähden vain 0.9bar ahtoja :wtf:

Kännäri? (Cannibals, HWC-baari)
Ai olet täällä joskus liikkunut?

Kännäri! Se se oli :D Voi niitä aikoja...

Juu, onhan tuota tullu siellä paljonkin liikuskeltua, nimimerkillä 10v Imatralla asunut ;) Muutin pois 2006 ku menin jyppilään opiskelemaan.

teude @ käsittämätön tuo mersun tekniikka. SLR 722 on saatu lähtemään 0-100 2.9-3.0s. Ja se on kuitenkin takaveto. Bugatti veyron yli 350 extrahepalla ja nelikolla ei kykene kuin 2.8. Vette ja Mersu varsinkin on saaneet takavetoiset lähtemään paikaltaan lähes yhtä hyvin kuin nelikot ja takavetoinen luonnollisesti sitten kääntyy paremmin.
Mersut kuitenkin painavat vielä kohtuu paljon. Normi SLR kuitenkin painaa sen 1.8 tonnia.

E: SLR:ssä tehoihin nähden vain 0.9bar ahtoja :wtf:

Kyllä ne sakemannit osaa. Tosin Wikipedian ja Top Gearin mukaan Veyronin (samoin Super Sportin) 0-100 on 2.5sek. Johan tuossa tulee varmasti renkaiden pito vastaan. Super Sport 0-160 4.5sek

Kännäri! Se se oli :D Voi niitä aikoja...

Juu, onhan tuota tullu siellä paljonkin liikuskeltua, nimimerkillä 10v Imatralla asunut ;) Muutin pois 2006 ku menin jyppilään opiskelemaan.

Ei ole Kännäriä enää, rakennus purettiin muutama vuosi sitten :(
Imatra on kyllä sellainen paikka, että en sinne muuttaisi, jotakin rajaa nyt sentään ;)

Kyllä ne sakemannit osaa. Tosin Wikipedian ja Top Gearin mukaan Veyronin (samoin Super Sportin) 0-100 on 2.5sek. Johan tuossa tulee varmasti renkaiden pito vastaan. Super Sport 0-160 4.5sek

Joo. No tuossa rupeaa sitten jo vaikuttamaan tosiaan ne 400 lisäkaakkia. (supersport)
Mutkaisella radalla tuo SLR 722 taas vie veyronia miten tahtoo. Veyron on liian painava ollakseen radalla tarpeeksi nopea.
Alkaa kyllä olemaan tuo 3 sekuntia varmaan aikalailla se, miten hyvin takavetoinen on mahdollista saada sataseen lähtemään. Juurikin tuon pidon takia.
En tiedä miten hyvin sen jollain slikseillä saisi ammuttua sitten liikkeelle.

Ei ole Kännäriä enää, rakennus purettiin muutama vuosi sitten :(
Imatra on kyllä sellainen paikka, että en sinne muuttaisi, jotakin rajaa nyt sentään ;)

Mä arvelinkin ettei sitä(kään) enää ole. No ja hei, Imatra=suomen persereikä. Toiseksi paras asia mun elämässä tähän asti on, että olen päässyt hevon vittuun sieltä :D

Mä arvelinkin ettei sitä(kään) enää ole. No ja hei, Imatra=suomen persereikä. Toiseksi paras asia mun elämässä tähän asti on, että olen päässyt hevon vittuun sieltä :D

Tämä jätti selvän kysymyksen ilmaan, mikäs se paras asia sitten on, jos saa udella sinne päin?

Ötyä...
..Vaan kaikille omituisille otuksille.

Tää lähtee olkkariin kattomaan lätkää.

Eih, kato mitä nyt sait aikaan:

Kiitti vaan. Tää soi päässä seuraavan tunnin.

Sehän se oli just tarkotuskii...Ollaan me sen verran omituisia, kun täällä möllötetään keskellä yötä !!!:D

Se on kohta NHL-kauden tärkein matsi edessä, kakka rummuttelee jo kalsareissa...
Ja täällä ei soi Rölli, vaan Machine Head. Ei mahdu Röllit tänne päähän :D

Back
Ylös Bottom