Helvetti aamulla rosis klo 9.00 kaahauksesta. Eihän mun olis sinne pakko mennä, mutta meen silti esittään katuvaa jos pääsis vähän vähemmällä.
Paljonkos oli vauhtia ja millä alueella?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helvetti aamulla rosis klo 9.00 kaahauksesta. Eihän mun olis sinne pakko mennä, mutta meen silti esittään katuvaa jos pääsis vähän vähemmällä.
161 satasen rajoituksella, olis tullut pari minuuttia aikaisemmin vastaan niin olis paukkunut tutkaan n.220km/h. Sinänsä sääli etten jäänyt siitä vauhdista kiinni niin olisin tod.näk päässyt lehtiin:D
Mitvit? Minäkö? Nevö.
161 satasen rajoituksella, olis tullut pari minuuttia aikaisemmin vastaan niin olis paukkunut tutkaan n.220km/h. Sinänsä sääli etten jäänyt siitä vauhdista kiinni niin olisin tod.näk päässyt lehtiin:D
Jos ei tunnin päästä nukuta, niin sitten vedän tuon kokispullon ja samoilla silmillä töihin. Prkl.

Ethän sinä. Ikinä.
Hahaa, tuli ihan flashback itelle kun muutama ilta sitten tuli reviteltyä kotimatkalla iltavuorosta, kun joku vulvu alko hiillostaa mua kun ohitin sen...200 näytti mittari silloin kun uskalsin siihen vielä vilkasta :D Ois lähteny kortti kyl ilosesti jos tutkaan ois päräyttäny, satasen alue oli myöskin. Tulipahan reviteltyä ekaa kertaa tolla uudella rakkaalla. Ja joo, hölmöä, tiedän.
Käytkö sää ihan töissäkin?![]()
Miten sait sen pikkudieselin kulkemaan noin kovasti? :O
Ettei ois ollu kierroslukumittari jota katsoit.... :D
Aamulla ensimmäinen päivä, koulut loppu tältä keväältä.
Autolla?
---
Jos ei tunnin päästä nukuta, niin sitten vedän tuon kokispullon ja samoilla silmillä töihin. Prkl.
Hahaa, tuli ihan flashback itelle kun muutama ilta sitten tuli reviteltyä kotimatkalla iltavuorosta, kun joku vulvu alko hiillostaa mua kun ohitin sen...200 näytti mittari silloin kun uskalsin siihen vielä vilkasta :D Ois lähteny kortti kyl ilosesti jos tutkaan ois päräyttäny, satasen alue oli myöskin. Tulipahan reviteltyä ekaa kertaa tolla uudella rakkaalla. Ja joo, hölmöä, tiedän.
Noniin mä muistelinkin et olit koululainen (eli lorvailija ;) )...missäs oot duunissa jos suapi udella?
Edelleen, mussukkaiseni, se on stna bensakone eikä mikää traktori! :D
Noniin mä muistelinkin et olit koululainen (eli lorvailija ;) )...missäs oot duunissa jos suapi udella?
Pitäähän sitä välillä revitellä, ilman matkustajia ja silloin kun ei ole muuta liikennettä.
Tohon yhteen paikalliseen autoliikkeeseen meen samoihin fiksarihommiin, missä olin ennen koulujakin. Eli autojen pesut, vahailut yms puunailut tehdään meillä. Sain jopa palkankorotuksenkin \o/
Mun auto kaipais kyl kans vähän pesua ja puunausta, dääm. Ei oo saanu aikaseks. Edes kesänakkeja vaihtaa. Onneks on kitkat.Eikun joo....
No ei hele, jollekkin pillimehun kokoiselle bensakoneelle se on vielä kovempi suoritus :wtf:
Dodi. Onneks olkoonMun auto kaipais kyl kans vähän pesua ja puunausta, dääm. Ei oo saanu aikaseks. Edes kesänakkeja vaihtaa. Onneks on kitkat.
Tuot tänne, niin pistän sen kyllä kiiltäväksi :D
1.4 TSI :haart:
Niin lappeessaks sie olit? Turhan pitkä matka, muuten toisin heti :D
*tirsk*

661hv/1300nm
Huiput elektronisesti rajoitettu harmittavasti vain 330km/h kohtaan :(