Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

161 satasen rajoituksella, olis tullut pari minuuttia aikaisemmin vastaan niin olis paukkunut tutkaan n.220km/h. Sinänsä sääli etten jäänyt siitä vauhdista kiinni niin olisin tod.näk päässyt lehtiin:D

161 satasen rajoituksella, olis tullut pari minuuttia aikaisemmin vastaan niin olis paukkunut tutkaan n.220km/h. Sinänsä sääli etten jäänyt siitä vauhdista kiinni niin olisin tod.näk päässyt lehtiin:D

Autolla?
---
Jos ei tunnin päästä nukuta, niin sitten vedän tuon kokispullon ja samoilla silmillä töihin. Prkl.

Mitvit? Minäkö? Nevö.

Ethän sinä. Ikinä.

Hahaa, tuli ihan flashback itelle kun muutama ilta sitten tuli reviteltyä kotimatkalla iltavuorosta, kun joku vulvu alko hiillostaa mua kun ohitin sen...200 näytti mittari silloin kun uskalsin siihen vielä vilkasta :D Ois lähteny kortti kyl ilosesti jos tutkaan ois päräyttäny, satasen alue oli myöskin. Tulipahan reviteltyä ekaa kertaa tolla uudella rakkaalla. Ja joo, hölmöä, tiedän.

Myöhästyin melkee aamulla junasta ku olin menossa naapurixityy kaverille kyläilee.. Ja sieltä ku olin lähössä kotia päin vikalla junalla ni myöhästyin ihan lahjakkaasti, oli ihan sekunneista kiinni melkein kosketin junan ovee ku se just lipu edestäni pois............... arrrrrgggh. onnex oli yhel tutul tylsää ni se lähti ajelee et pääsin kotia nukkuu, muuten olisin jääny sohvalle ja koittanu aamul selvitä junalla kotia :D Junalla matkustus ei vaan oo mua varten, ei sitten ollenkaaaaann.....

Ethän sinä. Ikinä.

Hahaa, tuli ihan flashback itelle kun muutama ilta sitten tuli reviteltyä kotimatkalla iltavuorosta, kun joku vulvu alko hiillostaa mua kun ohitin sen...200 näytti mittari silloin kun uskalsin siihen vielä vilkasta :D Ois lähteny kortti kyl ilosesti jos tutkaan ois päräyttäny, satasen alue oli myöskin. Tulipahan reviteltyä ekaa kertaa tolla uudella rakkaalla. Ja joo, hölmöä, tiedän.

Miten sait sen pikkudieselin kulkemaan noin kovasti? :O
Ettei ois ollu kierroslukumittari jota katsoit.... :D

Miten sait sen pikkudieselin kulkemaan noin kovasti? :O
Ettei ois ollu kierroslukumittari jota katsoit.... :D

Edelleen, mussukkaiseni, se on stna bensakone eikä mikää traktori! :D

Aamulla ensimmäinen päivä, koulut loppu tältä keväältä.

Noniin mä muistelinkin et olit koululainen (eli lorvailija ;) )...missäs oot duunissa jos suapi udella?

Autolla?
---
Jos ei tunnin päästä nukuta, niin sitten vedän tuon kokispullon ja samoilla silmillä töihin. Prkl.

Joo, motarilla talvirajoituksella.

Pitäähän sitä välillä revitellä, ilman matkustajia ja silloin kun ei ole muuta liikennettä.

Noniin mä muistelinkin et olit koululainen (eli lorvailija ;) )...missäs oot duunissa jos suapi udella?

Tohon yhteen paikalliseen autoliikkeeseen meen samoihin fiksarihommiin, missä olin ennen koulujakin. Eli autojen pesut, vahailut yms puunailut tehdään meillä. Sain jopa palkankorotuksenkin \o/
---
Nyt ennen pelejä vähän Machine Headia \m/
Machine Head - Bite The Bullet

Edelleen, mussukkaiseni, se on stna bensakone eikä mikää traktori! :D

Eikun joo....

No ei hele, jollekkin pillimehun kokoiselle bensakoneelle se on vielä kovempi suoritus :wtf:

Pitäähän sitä välillä revitellä, ilman matkustajia ja silloin kun ei ole muuta liikennettä.

Kylhän siinä kivat adrenaliinit saa. Ja khyl, aina minimoidaan riskit. Sitä paitsi, se oli sen Volvo-kuskin syy ku se provos :D

Tohon yhteen paikalliseen autoliikkeeseen meen samoihin fiksarihommiin, missä olin ennen koulujakin. Eli autojen pesut, vahailut yms puunailut tehdään meillä. Sain jopa palkankorotuksenkin \o/

Dodi. Onneks olkoon :) Mun auto kaipais kyl kans vähän pesua ja puunausta, dääm. Ei oo saanu aikaseks. Edes kesänakkeja vaihtaa. Onneks on kitkat.

Eikun joo....

No ei hele, jollekkin pillimehun kokoiselle bensakoneelle se on vielä kovempi suoritus :wtf:

Reps :D Niinpä. 1.4 TSI :haart:

:D

Pitää vähän itseironiaa olla.

Tämmönen miul on vielä joskus (sitten kun olen voittanut ensin lotossa):

shelby%20gt500%20for%20sale,%20shelby%20gt%20500%20for%20sale,%20mustangs%20for%20sale,%20classic%20mustangs%20for%20sale-331571604691356980.jpg

:kuola:

Back
Ylös Bottom