Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mites tää? :evil:
4131329564_c41ee35423.jpg

Onko oikeesti vipeille kuvia puolialastomista punttimimmeistä? Ei saatana. Pitää oikeesti vaivautua hankkimaan vipit... jos vaikka synttärilahjaks itelleni.

Ne vaan huijjaa sua.:D

Joopajoo. Tekis niin mieli laittaa sample tähän, mutta ei ole VIP sääntöjen mukaista :(

Mua saa tulla vapaasti vetämään koteloon jos sieltä ei löydykkään sitä mistä oli puhe.

Tänään mun lähin esimies (joka samalla on nykyisin yksi parhaimpia ystäviäni myös työpaikan ulkopuolella) sanoi että mun kaikki tämän päivän ulosanti on ollut vittumaisen pissiksen haastamista (muistaakseni aika sanantarkka lainaus). Pitääkö huolestua ja miettiä omaa käytöstään? EI! Kyllä se vika on kuulijassa.

Sain myös hirveät hormonihirviödramaqueenmustasukkaisuuskohtaukset (naurettavasta asiasta). Voisin listata tähän lukuisia asioita mutta ei ees kehtaa. Tämä päivä unohdettakoon historiastani.

Edit: Joo, kaveri tarkensi Facebookissa. Olin ennenkaikkea YLIMIELINEN PISSIS. You just gotta luv me :haart:

Tänään mun lähin esimies (joka samalla on nykyisin yksi parhaimpia ystäviäni myös työpaikan ulkopuolella) sanoi että mun kaikki tämän päivän ulosanti on ollut vittumaisen pissiksen haastamista (muistaakseni aika sanantarkka lainaus). Pitääkö huolestua ja miettiä omaa käytöstään? EI! Kyllä se vika on kuulijassa.

Sain myös hirveät hormonihirviödramaqueenmustasukkaisuuskohtaukset (naurettavasta asiasta). Voisin listata tähän lukuisia asioita mutta ei ees kehtaa. Tämä päivä unohdettakoon historiastani.

Edit: Joo, kaveri tarkensi Facebookissa. Olin ennenkaikkea YLIMIELINEN PISSIS. You just gotta luv me :haart:

Mää istuin koko päivän seitsemän akan kanssa palaverissa. He ovat asiakkaita ja pitäis kai koittaa nöyristellä, jotta saadaan projekti hoidettua loppuun asti. Draamaa riitti, siellä itkettiin ja vedettiin järjettömiä raivareita. Oli muuten yks oudoimpia paltsuja ikinä. Te osaatte olla välillä todella outoa porukkaa. Olis tehnyt mieli antaa parit avarit aika-ajoin ja todeta, että "hei tää on vaan duunia. Kukaan ei ole kuolemassa, eikä näillä näkyminen edes menettämässä työtä."

Mä oon vastaavia päiviä tehnyt läjäpäin (miesporukalla), mutta tällaista päivää ei kyllä ole ikinä tullut vastaan.

Siis oikeesti.

Päivän paska puujalka: Bin Laden on kuollut. Nyt etsitäänkin hänen veljeään, jonka nimi on Marme Laden. Hakusessa on myös tummempi sisko Choco Laden ja vegaaniserkku Sal Laden. Myös juoppo-veli Pinaco Laden on edelleen hukassa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mää istuin koko päivän seisemän akan kanssa palaverissa. He ovat asiakkaita ja pitäis kai koittaa nöyristellä, jotta saadaan projekti hoidettua loppuun asti. Draamaa riitti, siellä itkettiin ja vedettiin järjettömiä raivareita. Oli muuten yks oudoimpia paltsuja ikinä. Te osaatte olla välillä todella outoa porukkaa. Olis tehnyt mieli antaa parit avarit aika-ajoin ja todeta, että "hei tää on vaan duunia. Kukaan ei ole kuolemassa, eikä näillä näkyminen edes menettämässä työtä."

Mä oon vastaavia päiviä tehnyt läjäpäin (miesporukalla), mutta tällaista päivää ei kyllä ole ikinä tullut vastaan.

Siis oikeesti.

Kai kysyit jotain klassista kuten "Taas se aika kuusta vai?" siinä itqpotqujen välissä?

Kai kysyit jotain klassista kuten "Taas se aika kuusta vai?" siinä itqpotqujen välissä?

Olis tehnyt mieli, mutta jotenkin koko tilanne oli niin totaalisen kummallinen, että ei siinä osannut kuin ihmetellä. Ei softan toimittaminen ole ikinä ollut näin traagista.

Mää istuin koko päivän seitsemän akan kanssa palaverissa. He ovat asiakkaita ja pitäis kai koittaa nöyristellä, jotta saadaan projekti hoidettua loppuun asti. Draamaa riitti, siellä itkettiin ja vedettiin järjettömiä raivareita. Oli muuten yks oudoimpia paltsuja ikinä. Te osaatte olla välillä todella outoa porukkaa. Olis tehnyt mieli antaa parit avarit aika-ajoin ja todeta, että "hei tää on vaan duunia. Kukaan ei ole kuolemassa, eikä näillä näkyminen edes menettämässä työtä."

Siis oikeesti.

Hahah :lol2: Repesin totaalisesti. Mut joo ei nöyristellä pidäkään. Mä en ikinä nuole kenenkään perseitä edes työelämässä saadakseni haluamani. Käytän siihen muita keinoja jos on tarpeen. Pokkuroimaan musta vaan ei ole. Mut varmaan oli hei aika eloisa palaveri :D

Mä kun pistin tekstaria tapailemalleni miehelle jossa valitin et vituttaa ja surettaa ja koko maailma kusee tänään, niin siltä tuli vastaus tyyliin: "No höh. Johtuuko se osaltaan siitä väännöstä asiassa X ja Y?" ja sen jälkeen toinen tekstari perään: "Ja menkoista :D"

Se uskalsi. Itteeki rupes kyl naurattamaan koska se on totta. Kilahtelen. Aikoinaan toi mies sanoi et edellisenä päivänä tietää et huomenna ne taas saatana alkaa kun dramatisoin ja alan itkemään vitusti jtn täysin idioottia asiaa (myös puhelimessa, eikä siis kyse riidasta vaan normaaleista asioista). Silloin kun mulla on kuukautiset olen todella tulenarka, en niinkään raivoava mutta kireämpi ja itkuherkempi. Jos voiveitsi tippuu lattialle se tuntuu maailmanlopulta.

Hienoo olla nainen.

Menkat on kyllä joo... Tunnen pari naista joista huomaa melkein välittömästi, jos niillä on menkat alkamassa tai menossa. Sen sitte tietää, että ne on sellasia saatanan raivohirviöitä seuraavat päivät, ettei niiden kanssa viitsi edes puhua. Ihan älyttömiä mielentilan ailahteluja ja ihmeellistä avautumista, eikä ne hitto tajua itekään miks ne on yht'äkkiä sellasia kusipäitä. Jälkeenpäin ne on sitten ihan nolona.

Back
Ylös Bottom