Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Off-topicissa kaikki on helvetin tärkeää. Haisevat sukat, mällit näppiksellä, ellyn pikkarit ja muut paljastavat/tiukat vaatteet, yms. yms.
elly oot kohta mököttäny tunnin. Mikä vaivaa?

Ostin tänään pahaan kiireeseen ja nälkään sellaisen kuivattuhedelmäsysteemipatukan. (ei riko diettiä, koska niissä on vaan taatelia, rusinoita, mansikkaa ja pähkinää!) Tai oikeestaan paketillisen sellaisia. Ja ne maistu ja näytti paskalle. No, eipä siinä mitään, kaloreita sääsyy, kun ei noita kyllä huvin vuoksi napostele.

Edit. En tykkää rusinoista enkä taateleista, se saattaa liittyä tähän ikäväksi koettuun makuelämykseen...

elly oot kohta mököttäny tunnin. Mikä vaivaa?

Aina kun olen tänään vähän salaa vilkaissut töissä pakkista, niin mulle on tullut paha mieli. Siksi olen vihainen, surullinen ja ärsyynynyt. Edes peiton alla mököttäminen ei ole auttanut, ja se on jo aika vakavaa!

Aina kun olen tänään vähän salaa vilkaissut töissä pakkista, niin mulle on tullut paha mieli.

No kui? Ihan normimeininki täällä on. Btw täytyy kertoa, että koin äsken ehkä kivuliaimman krampin takareidessä ikinä. Yleensä takareisi kramppaa vaan mavetreenin jälkeen runkatessa, mutta nyt ei ollut ees muna kädessä.

En mää tierä. Ehkä se johtuu myös siitä että oon väsy ja jalakoihin sattuu törkiän kolokosti.

Asiasta hiihtoliittoon, pikkusen viime yönä oli kylymä! Meinasin saada hypotermian, vaikka mulla oli kaks peittoa!

It's so fluffy!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^Olipa söpöä. XairaXin vilahti toisen videon fluffyn takaa. :)

^Hahah, just hyvä. :D Eiks mee hermot välillä siihen, vai pistääkö aina hymyilyttää yhtä lailla? :D

Voi hyvänen tavaton kun löytykin viihdyttävä musavideo :D On muuten perkeleen kova jätkä toi Devin!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Istun sohvalla peittoon kääriytyneenä ja syön rahkaa tukka märkänä ja pörrössä. Tästä on alkanu tulemaan aika ominainen ilta mulle nykyaikana. Elämä voittaa!

Istun sohvalla peittoon kääriytyneenä ja syön rahkaa tukka märkänä ja pörrössä. Tästä on alkanu tulemaan aika ominainen ilta mulle nykyaikana. Elämä voittaa!

Kuullostaa hyvältä.

Ephe kuule se on kesä ja... voe pojat. Tässä hieman, mutta enpä kerro. :D Mitä näitä on hyviä mopomerkkejä? Ehkä jopa malleja?

Back
Ylös Bottom