Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko oikeesti vipeille kuvia puolialastomista punttimimmeistä? Ei saatana. Pitää oikeesti vaivautua hankkimaan vipit... jos vaikka synttärilahjaks itelleni.
Joopajoo. Tekis niin mieli laittaa sample tähän, mutta ei ole VIP sääntöjen mukaista :(
Mua saa tulla vapaasti vetämään koteloon jos sieltä ei löydykkään sitä mistä oli puhe.
Tuun vetään nekkuun jos ei pidä paikkaansa! Mut Miken kyl pitäs mainostaa tuota enemmän :D

Tänään mun lähin esimies (joka samalla on nykyisin yksi parhaimpia ystäviäni myös työpaikan ulkopuolella) sanoi että mun kaikki tämän päivän ulosanti on ollut vittumaisen pissiksen haastamista (muistaakseni aika sanantarkka lainaus). Pitääkö huolestua ja miettiä omaa käytöstään? EI! Kyllä se vika on kuulijassa.
Sain myös hirveät hormonihirviödramaqueenmustasukkaisuuskohtaukset (naurettavasta asiasta). Voisin listata tähän lukuisia asioita mutta ei ees kehtaa. Tämä päivä unohdettakoon historiastani.
Edit: Joo, kaveri tarkensi Facebookissa. Olin ennenkaikkea YLIMIELINEN PISSIS. You just gotta luv me :haart:
Mää istuin koko päivän seisemän akan kanssa palaverissa. He ovat asiakkaita ja pitäis kai koittaa nöyristellä, jotta saadaan projekti hoidettua loppuun asti. Draamaa riitti, siellä itkettiin ja vedettiin järjettömiä raivareita. Oli muuten yks oudoimpia paltsuja ikinä. Te osaatte olla välillä todella outoa porukkaa. Olis tehnyt mieli antaa parit avarit aika-ajoin ja todeta, että "hei tää on vaan duunia. Kukaan ei ole kuolemassa, eikä näillä näkyminen edes menettämässä työtä."
Mä oon vastaavia päiviä tehnyt läjäpäin (miesporukalla), mutta tällaista päivää ei kyllä ole ikinä tullut vastaan.
Siis oikeesti.
Kai kysyit jotain klassista kuten "Taas se aika kuusta vai?" siinä itqpotqujen välissä?
Olis tehnyt mieli, mutta jotenkin koko tilanne oli niin totaalisen kummallinen, että ei siinä osannut kuin ihmetellä. Ei softan toimittaminen ole ikinä ollut näin traagista.
Mää istuin koko päivän seitsemän akan kanssa palaverissa. He ovat asiakkaita ja pitäis kai koittaa nöyristellä, jotta saadaan projekti hoidettua loppuun asti. Draamaa riitti, siellä itkettiin ja vedettiin järjettömiä raivareita. Oli muuten yks oudoimpia paltsuja ikinä. Te osaatte olla välillä todella outoa porukkaa. Olis tehnyt mieli antaa parit avarit aika-ajoin ja todeta, että "hei tää on vaan duunia. Kukaan ei ole kuolemassa, eikä näillä näkyminen edes menettämässä työtä."
Mä oon vastaavia päiviä tehnyt läjäpäin (miesporukalla), mutta tällaista päivää ei kyllä ole ikinä tullut vastaan.
Siis oikeesti.
Kai kysyit jotain klassista kuten "Taas se aika kuusta vai?" siinä itqpotqujen välissä?
Hyi helvetti että mun sukat haisee.