Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun poikaystava on kovasti viemassa mua meren rannalle viikonlopuksiOlin kylla muutenkin jo kosimassa sita, koska katsoin toissapaivana 27 Dresses-leffan ja paatin etta haluan naimisiin. Viela pitaa keksia sotasuunnitelma et miten saan sen suostumaan kosintaan ja miten eletaan onnellisena elamamme loppuun asti.
Tuo leffa on muuten ihanan hömppä, ja tosiaanki herättelee vähän turhan paljon näitä toiveita! :DVoi kuulostaa ihanalta!Tuo leffa on muuten ihanan hömppä, ja tosiaanki herättelee vähän turhan paljon näitä toiveita! :D
Meinas tulla paska housuun äskön. Tulin sänkyyn, sit kaivoin peiton alle itteeni ja sivusilmällä näin että joku iso hahmo liikku sängyn vieressä ja ketää ei pitäisi 1v lasta häkkisängyssään lukuunottamatta olla talossa. Nousin salamana polvilleni ja huitasin kunnon 1punchKO heijarin....
... tyttäreni Hello Kitty vappupalloon.
Meinas tulla paska housuun äskön. Tulin sänkyyn, sit kaivoin peiton alle itteeni ja sivusilmällä näin että joku iso hahmo liikku sängyn vieressä ja ketää ei pitäisi 1v lasta häkkisängyssään lukuunottamatta olla talossa. Nousin salamana polvilleni ja huitasin kunnon 1punchKO heijarin....
... tyttäreni Hello Kitty vappupalloon.
:lol2:
Itellä kävi kerran sillälailla että nukahdin kerran käsi jotenkin pystyssä ja kun se mätkähti sitte tohon rinnan päälle ni jumalauta kun pelästyin, pomppasin varmaan 10cm sängyltä ja samantien pystyyn, etin kämpän läpi tunkeilijan varalta ja tajusin että se olikin mun oma käsi :D