Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Elli on nyt vähän väsy. Nyt on se vaihe, ettei kertakaikkisesti jaksaisi hinata itseään ja peittoaan sohvalta sängylle.

Mun poikaystava on kovasti viemassa mua meren rannalle viikonlopuksi :) Olin kylla muutenkin jo kosimassa sita, koska katsoin toissapaivana 27 Dresses-leffan ja paatin etta haluan naimisiin. Viela pitaa keksia sotasuunnitelma et miten saan sen suostumaan kosintaan ja miten eletaan onnellisena elamamme loppuun asti.

Voi kuulostaa ihanalta! :) Tuo leffa on muuten ihanan hömppä, ja tosiaanki herättelee vähän turhan paljon näitä toiveita! :D

Voi kuulostaa ihanalta! :) Tuo leffa on muuten ihanan hömppä, ja tosiaanki herättelee vähän turhan paljon näitä toiveita! :D

No ala muuta sano! Mut ehka ma nyt karsin muutaman vuoden odottaa... Ehka. Tai sit vaan kosin ja katson mita toinen sanoo :D

Kai sita pitais vahan viinia juoda nyt.

Alyssa, harkitsetko ottavasi ohjat omiin käsiisi? :)

Minä haluaisin nyt, että joku ottaisi ohjat omiin käsiinsä ja kantaisi minut nukkumaan.

Se ois huomenna raskas päivä edessä. Töitä pitäis jaksaa tehä ja jalkatreenit. Pääseepähän heti arjen makuun niin ei tarvi ihmetellä :D

Jos taa haakuume tasta viela yltyy niin kai se on pakko! :D No ei vais, en ma ehka viela ole valmis avioliittoon... Katsotaan uudestaan 5 vuoden paasta.

Meinas tulla paska housuun äskön. Tulin sänkyyn, sit kaivoin peiton alle itteeni ja sivusilmällä näin että joku iso hahmo liikku sängyn vieressä ja ketää ei pitäisi 1v lasta häkkisängyssään lukuunottamatta olla talossa. Nousin salamana polvilleni ja huitasin kunnon 1punchKO heijarin....

... tyttäreni Hello Kitty vappupalloon.

Meinas tulla paska housuun äskön. Tulin sänkyyn, sit kaivoin peiton alle itteeni ja sivusilmällä näin että joku iso hahmo liikku sängyn vieressä ja ketää ei pitäisi 1v lasta häkkisängyssään lukuunottamatta olla talossa. Nousin salamana polvilleni ja huitasin kunnon 1punchKO heijarin....

Tsiisus mikä ninja. Ite vietin kaks päivää nurkassa ilman ruokaa ja juomaa, ku pojan muumipallo tuulahti uhkaavasti mua kohti. Tänä aamuna vaimo vapahti ja kävi hakeen sen pois.

:lol2:

Itellä kävi kerran sillälailla että nukahdin kerran käsi jotenkin pystyssä ja kun se mätkähti sitte tohon rinnan päälle ni jumalauta kun pelästyin, pomppasin varmaan 10cm sängyltä ja samantien pystyyn, etin kämpän läpi tunkeilijan varalta ja tajusin että se olikin mun oma käsi :D

:lol2:

Itellä kävi kerran sillälailla että nukahdin kerran käsi jotenkin pystyssä ja kun se mätkähti sitte tohon rinnan päälle ni jumalauta kun pelästyin, pomppasin varmaan 10cm sängyltä ja samantien pystyyn, etin kämpän läpi tunkeilijan varalta ja tajusin että se olikin mun oma käsi :D

Kerran nukahdin silleen että vasen käsi oli jotenki vasenta reittä vasten boksereissa. Heräsin ja aloin oikomaan paikkoja toisella kädellä, ni säikähin että kenen käsi mun housuissa o :D

Amazon FR....oikeasti mikä niillä koukkunenillä on niin vaikeaa hoitaa asiat kunnolla? Pinna niin kireällä keskellä yötä kun täytyisi saada tärkeä tilaus kuntoon ja alkavat v*ttuilemaan. Joka ikinen kerta sama taistelu. Valittaa luottokortista, mutta luottokortissa ei mitään vikaa. Toimii kaikissa muissa Amazoneissa joka ikinen kerta, mutta heti kun menee Ranskan puolelle, ei toimi. Pankistakin vahvistettu, että vika Amazon FR puolella. Ja sitten taas tämä tuttu ranskalaisten asenne englannin kieltä kohtaan. Vastausta saa odottaa päiväkaupalla(vs Amazon/Amazon UK vastaus 10 min sisään) ja viesti on lähes suoranaista v*ttuilua päin näköä ja virhettä ei voida korjata/myöntää. Haistakaa kukka!

Back
Ylös Bottom