Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakota elly meren rannalle lukemaan kirjaa!!! :evil:
Pyr0 the mään! Sitä on nauratettu tyttöjä koko vappu ku ei oo näkyny? :D
Pakota elly meren rannalle lukemaan kirjaa!!! :evil:
Kai mä voisin sitä ulkoiluttaa välillä, ettei se sekoo ja revi mun sohvaani sillä aikaa kun oon poissa.
elly mistä sä sit tykkäät?

Nonni. Kyllä teillä känniääliöillä naisia riittää, toisin kun tälläsillä raittiilla vässyköillä :D Itsehän tuhosin melkein puolikiloa karkkia äskön leffan lomassa :jahas: Se siitä dieetistä taas.. Täytyy varmaan paastota heinäkuuhun asti että pääsee röllykästä eroon.
Jos joku mies veis mut meren rannalle, niin todennäköisesti olisin aika valmis karkaamaan vihille siinä vaiheessa. :D
Haha, olipa kauniisti ajateltu! :D
Mää tykkään merestä, urheilusta, rahkasta, veden juomisesta pullosta, ihmisistä, onnellisuuden tunteesta, musiikista, kävelykaduista, puistoista, puhtaista lakanoista osv. Maailmassa on niin paljon hienoja asioita, etten osaa edes listata!![]()
btw eikö mun merenrantavihje menny perille :(

Jos joku mies veis mut meren rannalle, niin todennäköisesti olisin aika valmis karkaamaan vihille siinä vaiheessa. :D
Olin kylla muutenkin jo kosimassa sita, koska katsoin toissapaivana 27 Dresses-leffan ja paatin etta haluan naimisiin. Viela pitaa keksia sotasuunnitelma et miten saan sen suostumaan kosintaan ja miten eletaan onnellisena elamamme loppuun asti.