Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei. Sitä ennen mä kalautan ellyn puukapulalla tajuttomaks, raahaan tukasta luolaani ja laitan kiinni kettinkiin. Täytyy kattoa sitten mitä tekemistä mä sille keksin, mutta pääasia ettei kukaan muu saa sitä.

Elu käytti luolamieskortin. Dääm.. se on melki lyötävä hanskat tiskiin tai oltava sitten isompi luolamies!

Hyvin mahdollista, että laitan sut tiskaamaan, koska mä vihaan tiskaamista. Otan vastaan lisää ehdotuksia. Ei sitte mitään sellasta mistä elly vois tykätä.

Mistähän helevetistä keksin viimeyönä et kännykän takakuorella voi raapia selkää ku ei jaksa nousta sängystä.... :D

Täällähän riiataan ihan kunnolla.

Pyr0 the mään! Sitä on nauratettu tyttöjä koko vappu ku ei oo näkyny? :D

Pyr0 the mään! Sitä on nauratettu tyttöjä koko vappu ku ei oo näkyny? :D

Ephe vanaha könsikäs. Kyllä sitä on mies sen verran humoristinen pötkäle että harva oli nauramatta. Levillähän tuo piti hypätä ränniin keskiviikosta -> sunnuntaihin. Ei maistunu pitsa päivällä...

Nonni. Kyllä teillä känniääliöillä naisia riittää, toisin kun tälläsillä raittiilla vässyköillä :D Itsehän tuhosin melkein puolikiloa karkkia äskön leffan lomassa :jahas: Se siitä dieetistä taas.. Täytyy varmaan paastota heinäkuuhun asti että pääsee röllykästä eroon.

Pakota elly meren rannalle lukemaan kirjaa!!! :evil:

Jos joku mies veis mut meren rannalle, niin todennäköisesti olisin aika valmis karkaamaan vihille siinä vaiheessa. :D

Kai mä voisin sitä ulkoiluttaa välillä, ettei se sekoo ja revi mun sohvaani sillä aikaa kun oon poissa.
elly mistä sä sit tykkäät?

Haha, olipa kauniisti ajateltu! :D
Mää tykkään merestä, urheilusta, rahkasta, veden juomisesta pullosta, ihmisistä, onnellisuuden tunteesta, musiikista, kävelykaduista, puistoista, puhtaista lakanoista osv. Maailmassa on niin paljon hienoja asioita, etten osaa edes listata! :)

Nonni. Kyllä teillä känniääliöillä naisia riittää, toisin kun tälläsillä raittiilla vässyköillä :D Itsehän tuhosin melkein puolikiloa karkkia äskön leffan lomassa :jahas: Se siitä dieetistä taas.. Täytyy varmaan paastota heinäkuuhun asti että pääsee röllykästä eroon.

Haha! :D Se on puolikiloa suoraan hauikseen.

Ala ryyppää hyvä mies. Mie menin neljä päivää viinalla, 3 palala ruisleipää ja lautasellisella rahkaa.

Jos joku mies veis mut meren rannalle, niin todennäköisesti olisin aika valmis karkaamaan vihille siinä vaiheessa. :D

Haha, olipa kauniisti ajateltu! :D
Mää tykkään merestä, urheilusta, rahkasta, veden juomisesta pullosta, ihmisistä, onnellisuuden tunteesta, musiikista, kävelykaduista, puistoista, puhtaista lakanoista osv. Maailmassa on niin paljon hienoja asioita, etten osaa edes listata! :)

:evil:

btw eikö mun merenrantavihje menny perille :(

En tiennykkää että Tepe on futaaja!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mun poikaystava on kovasti viemassa mua meren rannalle viikonlopuksi :) Olin kylla muutenkin jo kosimassa sita, koska katsoin toissapaivana 27 Dresses-leffan ja paatin etta haluan naimisiin. Viela pitaa keksia sotasuunnitelma et miten saan sen suostumaan kosintaan ja miten eletaan onnellisena elamamme loppuun asti.

Back
Ylös Bottom