Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hattua nostan niille ketkä pystyy tuohon duuniin kun miettii millaisia pokia ne joutuu ottaan:urjo:
Mites kävis ihan perinteinen paritus, astuisit siinä kyl tod.näk. Igooreitten tai liivimiesten varpaille.

Hattua nostan niille ketkä pystyy tuohon duuniin kun miettii millaisia pokia ne joutuu ottaan:urjo:

Mä oon miettiny et jos tota rupeis tekeen silleen oman duunin ohessa. Kun saa kuitenki päivätöistä ihan hyvää liksaa niin ei ois pakko ottaa niitä kaikkein kamalimpia tapauksia asiakkaiksi.

Mulla kyllä silmät luppaa, ja huomenna pitäis jaksaa siivota, kokata, puuhata kaikenlaista pitkin päivää, käydä lenkillä, laittautua, lähteä juhlahumuun ym pasketta. Pitäiskö vaan luovuttaa ja mennä makaamaan petiin...

Musta on virallisesti tullut tylsa. Kaikki taman kerroksen kamppikset lahtivat ulos ja ma jain kotiin :jahas: Ei muka ole rahaa, en jaksa jonottaa jne jne.

Vietan siis rauhallisen koti-illan, vois vaikka kokkailla jotain namia.

Mun silmät on oikeesti tälleen X_X

Tulitikut pitäis olla pystyssä. Tajusin just et lakanatkin sopis vaihtaa, tuoksahtavat ikävästi itseruskettavalle. Yök. Haluan ihanan puhtaan ja raikkaan, semmoisen vaniljaisen ja kermaisen naisentuoksun liinavaatteisiini...

Eve mistäs meinasit sellaisen naisen löytää petikumppaniksi? :D Manchesterin homokortteleissa oli muuten ihan rehtejä lepakkoluoliakin, jotain nimeltä Girls-R-here. Pieni mahdollisuus myös että olivat heteromiestenkin suosiossa :D

Tulitikut pitäis olla pystyssä. Tajusin just et lakanatkin sopis vaihtaa, tuoksahtavat ikävästi itseruskettavalle. Yök. Haluan ihanan puhtaan ja raikkaan, semmoisen vaniljaisen ja kermaisen naisentuoksun liinavaatteisiini...

Munkin lakanat saa tulla vaihtamaan :)
Olen ihan innoissani kun sain aidilta uuden pussilakanan ja kerrankin muistin/jaksoin tuoda sen tanne Englantiin. Sita ennen mulla ei ollut kuin yksi ja sekaan ei oikeastaan ole mun vaan asuntolan :D Lakanoiden pesu piti tehda aina aikaisin aamulla, jotta ne ehtisivat kuivua illaksi (ellen sit nukkunut ilman lakanoita). Tai sit maksaa ylimaarainen punta kuivurista. Kaveri luuli pitkaan etten ikina pessyt lakanoitani koska mulla oli aina ne samat...

Eve mistäs meinasit sellaisen naisen löytää petikumppaniksi? :D Manchesterin homokortteleissa oli muuten ihan rehtejä lepakkoluoliakin, jotain nimeltä Girls-R-here. Pieni mahdollisuus myös että olivat heteromiestenkin suosiossa :D

No emmä toista naista sinne tarvi, musta itsestäni lähtee tuollainen tuoksu joka tarttuu lakanoihin :) Jos jonkun viereen otan niin kyllä se on ennemminkin sellainen testosteronintuoksuinen myskihärkä :D

Munkin lakanat saa tulla vaihtamaan :)
Olen ihan innoissani kun sain aidilta uuden pussilakanan ja kerrankin muistin/jaksoin tuoda sen tanne Englantiin. Sita ennen mulla ei ollut kuin yksi ja sekaan ei oikeastaan ole mun vaan asuntolan :D Lakanoiden pesu piti tehda aina aikaisin aamulla, jotta ne ehtisivat kuivua illaksi (ellen sit nukkunut ilman lakanoita). Tai sit maksaa ylimaarainen punta kuivurista. Kaveri luuli pitkaan etten ikina pessyt lakanoitani koska mulla oli aina ne samat...

Vähä pitkä matka lähtä sulle niitä vaihtamaan, heh. Mä vaihdan omani kahden viikon välein, ja ikävä kyllä itseruskettavia käyttäessä joskus lakanat imaisee itseensä sitä tuoksua, on hieman tunkkainen... Jotkut kai nukkuu pesemättä kuukausia samoissa joten uskon sellaisenkin olevan jo kohtuullisen tuoksahtavaa... :D

huomenna pitäis jaksaa siivota, kokata, puuhata kaikenlaista pitkin päivää, käydä lenkillä, laittautua, lähteä juhlahumuun ym pasketta. Pitäiskö vaan luovuttaa ja mennä makaamaan petiin...

Kuulostaa melkein mun ohjelmalta :D Korvaan vaan tuon lenkin puntilla ja laittautuminenkin taitaa jäädä vaan hiusten pörrötykseen. Hmm hmm, jos lyön lihamurekkeen uuniin vähän pienemmillä lämmöillä niin varmaan ehdin käydä puntilla sopivasti.

Alkaa vituttaa jo huomisen ohjelma: imurointi, lakanoiden vaihto, pölyjen pyyhkiminen, tietokoneen putsaus pölystä, paikkojen järjestäminen, Patjojen ulosvienti jos hyvä sää, höyrypesurilla vähän sitä sun tätä pitäisi pestä... Saakeli kun sais jonkun muijan tekee nämäkin hommat :D

Vähä pitkä matka lähtä sulle niitä vaihtamaan, heh. Mä vaihdan omani kahden viikon välein, ja ikävä kyllä itseruskettavia käyttäessä joskus lakanat imaisee itseensä sitä tuoksua, on hieman tunkkainen... Jotkut kai nukkuu pesemättä kuukausia samoissa joten uskon sellaisenkin olevan jo kohtuullisen tuoksahtavaa... :D

Eiks itseruskettavista lahde variakin?
Hyi, kuukausia en kylla pystyisi samoissa lakanoissa nukkumaan. Allottavaa.

Olisko kellaan heittaa mitaan hyvia sivuja mista voi katsoa jotain kivaa? Tyyliin leffoja ja hyvia sarjoja streamina. BBC iPlayerissa ei ole mitaan hyvaa ja itse loydan googlaamalla aina vaan jotain missa on ihan paska, rakeinen kuva...

Meillä oli intissä yks sankari, joka päätti olla sen 12kk samoilla lakanoilla. Muistaakseni se vaihto ne kyllä jossain vaiheessa, mutta oli ne kyllä ihan hirveen näköset. Ihan reunoilta puhtaan valkoset kun on ollut särmättyinä hyvin mut sit keskeltä sellaset vaihtelevan ruskean/mustan sävyset. Onneks ei ollu samassa tuvassa.

Eiks itseruskettavista lahde variakin?

Olisko kellaan heittaa mitaan hyvia sivuja mista voi katsoa jotain kivaa? Tyyliin leffoja ja hyvia sarjoja streamina. BBC iPlayerissa ei ole mitaan hyvaa ja itse loydan googlaamalla aina vaan jotain missa on ihan paska, rakeinen kuva...

Mä käytän semmoisia kevyesti päivettäviä eli missä ei oo niin paljoa itseruskettavaa. Mutta varmaan niistä voi tarttua jotain väriä, en tiedä kun mulla on vain mustia lakanoita :) (Tai siis mustia/harmaita jne). Mulla kun on mustat hiuksetkin niin parin viikon välein jos värjää niin sitä hiusväriä tarttuu hiuksista jos yhtään kostuvat, ei siis järkeä senkään puolesta pitää muita värejä. Ja mustat on aina tyylikkäät :)

www.fin-tv.com olisi yksi, siellä on hemmetisti leffoja ja tv-sarjoja :) Itse katselen sieltä öisin ja töissä :D

Back
Ylös Bottom