Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hattua nostan niille ketkä pystyy tuohon duuniin kun miettii millaisia pokia ne joutuu ottaan:urjo:
Öitä taloon! Onko porukkaa hereillä?
huomenna pitäis jaksaa siivota, puuhata kaikenlaista pitkin päivää, käydä lenkillä
Tulitikut pitäis olla pystyssä. Tajusin just et lakanatkin sopis vaihtaa, tuoksahtavat ikävästi itseruskettavalle. Yök. Haluan ihanan puhtaan ja raikkaan, semmoisen vaniljaisen ja kermaisen naisentuoksun liinavaatteisiini...
Eve mistäs meinasit sellaisen naisen löytää petikumppaniksi? :D Manchesterin homokortteleissa oli muuten ihan rehtejä lepakkoluoliakin, jotain nimeltä Girls-R-here. Pieni mahdollisuus myös että olivat heteromiestenkin suosiossa :D
Jos jonkun viereen otan niin kyllä se on ennemminkin sellainen testosteronintuoksuinen myskihärkä :DMunkin lakanat saa tulla vaihtamaan![]()
Olen ihan innoissani kun sain aidilta uuden pussilakanan ja kerrankin muistin/jaksoin tuoda sen tanne Englantiin. Sita ennen mulla ei ollut kuin yksi ja sekaan ei oikeastaan ole mun vaan asuntolan :D Lakanoiden pesu piti tehda aina aikaisin aamulla, jotta ne ehtisivat kuivua illaksi (ellen sit nukkunut ilman lakanoita). Tai sit maksaa ylimaarainen punta kuivurista. Kaveri luuli pitkaan etten ikina pessyt lakanoitani koska mulla oli aina ne samat...
huomenna pitäis jaksaa siivota, kokata, puuhata kaikenlaista pitkin päivää, käydä lenkillä, laittautua, lähteä juhlahumuun ym pasketta. Pitäiskö vaan luovuttaa ja mennä makaamaan petiin...
Vähä pitkä matka lähtä sulle niitä vaihtamaan, heh. Mä vaihdan omani kahden viikon välein, ja ikävä kyllä itseruskettavia käyttäessä joskus lakanat imaisee itseensä sitä tuoksua, on hieman tunkkainen... Jotkut kai nukkuu pesemättä kuukausia samoissa joten uskon sellaisenkin olevan jo kohtuullisen tuoksahtavaa... :D
Hyi, kuukausia en kylla pystyisi samoissa lakanoissa nukkumaan. Allottavaa.
Eiks itseruskettavista lahde variakin?
Hyi, kuukausia en kylla pystyisi samoissa lakanoissa nukkumaan. Allottavaa.
Olisko kellaan heittaa mitaan hyvia sivuja mista voi katsoa jotain kivaa? Tyyliin leffoja ja hyvia sarjoja streamina. BBC iPlayerissa ei ole mitaan hyvaa ja itse loydan googlaamalla aina vaan jotain missa on ihan paska, rakeinen kuva...
(Tai siis mustia/harmaita jne). Mulla kun on mustat hiuksetkin niin parin viikon välein jos värjää niin sitä hiusväriä tarttuu hiuksista jos yhtään kostuvat, ei siis järkeä senkään puolesta pitää muita värejä. Ja mustat on aina tyylikkäät 
Itse katselen sieltä öisin ja töissä :D