Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihana möykkäävä ja viinaan menevä alakerran pariskunta aloitti vapun ajoissa, aamulla kuudelta! Siitä lähtien siellä onkin sitten kaljapullot kilisseet, juopporemmi rymistellyt ja olen heräillyt milloin Pate Mustajärven, milloin Irwinin biiseihin jotka on luukutettu luonnollisesti täysillä. Mahtavaa!

Olisit mennyt potkiin ovet sisään ja heittänyt stereot ikkunasta pihalle, varmaan teki mieli:D
Vittumaisia naapureita tommotteet hörhöt:jahas:

Muahahaa. Pikkumusta jymistelee taas kaikilla kahdeksalla sylinterillä. Saatana.

Ilmeisesti mä korjasin sen... :D Todennäköisesti se kaipaisi vaan talven jälkeen kunnon:whip:

Olisit mennyt potkiin ovet sisään ja heittänyt stereot ikkunasta pihalle, varmaan teki mieli:D
Vittumaisia naapureita tommotteet hörhöt:jahas:

Kostin alakertalaisille! Rihannan S&M tuli radiosta ja käänsin NUPIT KAAKKOON! In your face suckers! Kyllä mahtavasti tykitti ES ES EM EM, ES EM EM AI LAIK IT LAIK IT :D

Mut joo, en mä muuten nipota, vappuna saa bailata ja rellestää, mutta onko nyt aamu kuudelta pakko jo alottaa?

bitch-mistress.gif

Gareth Emery pauhaa ja koht saa tortilloja :dance2: Niin, ja aurinkokin paistaa!

Kyllä siivous on hienoo puuhaa. :D

+ Meni komiasti tää päivä, piti mennä kalastaa, piti siivota, piti mennä lenkille, piti tehdä vähän sitä sun tätä muuta ja kun herääminen "vähän" venyi niin kaikki muut jutut peruttu mutta siivottu on.

Vielä kun ½h jaksaa ni sit tää on ohi...tuskien taival..15h duunissa...jumalauta. Vitun hyvää vappua vaan, ja aspiroikaa ne simanne. Nih. Mul ei ole krapula. Mun pitää olla toimintavalmiudessa taas huomenna 7 reikäleipä. Työväen juhla kirjaimellisesti.

Back
Ylös Bottom