Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oireet viittaavat vahvasti laktoosidisinfernvstoleranceantimussuffuktuskidutusvitutusmuskulukseen. Kyllä kai noita hylajuttuja vois käyttää mut ei niitä oo mitään hyviä. Yrittäny tässä keksiä jotain kepulikonsteja millä vois jatkaa maidon juomista mut ei kai siinä oo muita vaihtoehtoja kun jättää pois :dance2:

Valion maitojuoma, laktoositonta ja hyvää.

Toi maitojuoma on suurin vitsi ikinä. "Raikas maidon maku!" :urjo: Pari litraa ostin ja voi hyi vittu miten makeeta mönmöä.

Ostappa hyla -maitoa, niin Mr. Yrjö tulee kylään. Niissä on kyllä todellinen makeus sisällään.

Mä oon syöny tätä yhtä 140gramman settiä varmaan tunnin kohta. Voisin melkein lyödä vetoa että kissan purkkiruoka ei paljon pahempaa voi olla. Mitähän sitä keksis :rolleyes:

Mitä tonnaria te veätte? Öljyssä, vedessä, hiutaleita vai paloja?

Ephe: Vedessä olevat on oman maun mukaan ainakin huomattavasti kitkerämpiä kuin öljyssä. Öljyssä olevat taas ovat... öljyssä. :)

Ostin ekaa kertaa elämässäni tunaa ja Rainbown vaaleita paloja vedessä.

Calvo vaalea tonnikala hiutaleina kasviöljyssä :haart:

Nuo hiutaleethan on ihan kauheita. Löytyy hampaat, rannekello, silinteri jne. kaikki sieltä seasta. Paloissa on sentään lihaa. Tieten jos tuo Calvo on jotain kallista merkkiä, niin ehkä ne on suodatettu. :D

Nuo hiutaleethan on ihan kauheita. Löytyy hampaat, rannekello, silinteri jne. kaikki sieltä seasta. Paloissa on sentään lihaa. Tieten jos tuo Calvo on jotain kallista merkkiä, niin ehkä ne on suodatettu. :D

Äläs pelottele, kyllä minun tonnikalasta on joku aasialaispoika nyppinyt ruodot yms pois sormet verillä! :D Tieto lisää tuskaa jne.

5717419-doll-like-model-posing-as-stupid-blonde.jpg

Kiitos selvennyksestä. Ei aivoja, ei huolia!

Back
Ylös Bottom