Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, sit sain kans vähän kultaa ja timantteja! Niinjoo ja purjeveneen! (meinas kato unohtua, ku mulla on nyt uus!)
No joo! Olinhan mä siellä, sulla sentään vanhemmat rakastaa ja ajattelee sua kun antaa kunnolla lahjoja eikä mitään halpoja Porscheja!
mammutinkarvakravatin! :D
Pakkikselta saa koko ajan lisää mahtavia ideoita.
No kannattaako sitä polvea enempää polttaa?Hihii kesä on täällä! Makaan terassilla viltin päällä alusvaatteillani dataamassa!![]()
Perkeleen hyvä idea taas. Tosta vois tullakki jotain, joten eiku hommiin vaan.Mammuttiahan aiotaan kloonata joten miten ois pistetäänkö bisnekset pystyyn?
No kannattaako sitä polvea enempää polttaa?
Kiitos huolenpidosta!
*hali*No kannattaako sitä polvea enempää polttaa?
Perkeleen hyvä idea taas. Tosta vois tullakki jotain, joten eiku hommiin vaan.
Kyllä noista esihistoriallisista elukoista saadaan kunnon maailmanlaajunen bisnes pystyyn. Minimammutit ja mini-t-rexit olis varmasti hittejä.
Hitto ku pitäs siivota tää kämppä, kun tänne tulee pari ellyn ikästä naarasihmistä kyläilee tänään. Hirvee stressi, ku kämppä on ihan hujan hajan enkä oikeen myöskään tiedä mitä tollasten kanssa pitäis edes tehdä. Kai ne mun puhetta ja eleitä ymmärtää, ku samaa lajia ovat kuitenkin.
Kauhee nälkä muttei jaksa odottaa enää :DMitähän te oisitte harjotellu? :wtf:
Mää olisin pitäny Elulle sellasen kurssin, että "Näin toimit luontevasti naisihmisten seurassa, osoitat että sinussa on sitä jotain, ja olet jännittävä olematta nössö tai vaimonhakkaaja"!