Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pyh pah, kyllä mä noi naaraat osaan hoidella ilman kurssejakin. Toimin vaan vaistojen mukaan ja katotaan mitä tapahtuu kun ne uskaltautuu tänne mun pimeään luolaani.

ps. elly, vihjeen mun olinpaikasta voi saada mun vierasviesteistä.

Pyh pah, kyllä mä noi naaraat osaan hoidella ilman kurssejakin. Toimin vaan vaistojen mukaan ja katotaan mitä tapahtuu kun ne uskaltautuu tänne mun pimeään luolaani.

ps. elly, vihjeen mun olinpaikasta voi saada mun vierasviesteistä.

Elu, sinä senkin pakkiksen Don Juan, patsastelet kuitenkin heti ovella tyttöjä (ja vielä kaks kutsut kerralla, kyllä on pokkaa!) vastassa ilman paitaa öljyttynä paikat pumpissa! Just tollanen casanova!

(ps. laitan sulle vierailijaviestiä)

patsastelet kuitenkin heti ovella tyttöjä vastassa ilman paitaa öljyttynä paikat pumpissa!

Jotain sinnepäin. Eli kannattaa miettiä kahdesti, kun mun luokse on tulossa käymään, nimittäin täällä viimeistään menee tukka sekasin.

Onpa nätti ilima, kun katsoo ulos ikkunasta. Onneksi ei tule sisälle tuommosen ällöttävät... Paisteet ym. ym. :urjo:

Ei kai Herr Poronsarvi ole kipeänä vielä? :D

Heti alako vittuilu.

Kyllä tämä on onneksi jo paranemaan päin. Kurkku on kyllä niellessä ja puhuessa vielä kipeä, mutta ei läheskään niin kipeä kuin viime vkolla. Ettäs tiiät. :D

Pääsis perkele salille. :itku:

Minulla tuo kurkkukipu on lähtenyt viimestään 2 päivässä kun oon kurlannut sitä jodi suuvededellä ja nielassu sitä vähän vaikka purkin kyljessä kielletään.

No eiköhän se siitä. Kyllä muut varmasti nauttii auringosta sinunkin edestä :D No okei, nyt jotain rajaa vittuiluun :lol2:

Tänään ois jalkapäivä.. Kiinnostus hyvin suuri. Jos vaikka pesis ja vahais pyöränkin tänään.

Marisa-miller-harley-davidson-v-rod-1.jpg

Joo munki pitäis vähän mopoa rassata.

Minulla tuo kurkkukipu on lähtenyt viimestään 2 päivässä kun oon kurlannut sitä jodi suuvededellä ja nielassu sitä vähän vaikka purkin kyljessä kielletään.

Tuo nieleminen on varmasti se oleellisin osa. :D

No eiköhän se siitä. Kyllä muut varmasti nauttii auringosta sinunkin edestä :D No okei, nyt jotain rajaa vittuiluun :lol2:

Tänään ois jalkapäivä.. Kiinnostus hyvin suuri. Jos vaikka pesis ja vahais pyöränkin tänään.

Niin miekin luulen, että se nyt on yks hiton sama onko joku Pyr0 kipeänä vai ei. :D

Miekin olen harkinnu auton pesua, mutta en vielä ole jaksanu. Sitä on niin laiska ja perfektionisti ettei jaksa itteänsä, kun se pitäis pestä niin helevetin hyvin sitten. :jahas:

Marisa-miller-harley-davidson-v-rod-1.jpg

Joo munki pitäis vähän mopoa rassata.

Jos joskus ostan mopon, niin saat elly tulla piettää sitä pystyssä kuten kuvassa. Vaatetus kuvanmukainen tai vähempi.

Vittu että tonnikala on pahaa suoraan purkista vedettynä :jahas: Pakko kai se on jostain koitettava roheiniinsa kiskoa kun täytyy jättää maitotuotteet pois :itku:

Oireet viittaavat vahvasti laktoosidisinfernvstoleranceantimussuffuktuskidutusvitutusmuskulukseen. Kyllä kai noita hylajuttuja vois käyttää mut ei niitä oo mitään hyviä. Yrittäny tässä keksiä jotain kepulikonsteja millä vois jatkaa maidon juomista mut ei kai siinä oo muita vaihtoehtoja kun jättää pois :dance2:

Back
Ylös Bottom