Voiko olla jännittävä ja nössö? :O
Voi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko olla jännittävä ja nössö? :O
Voi.
Pyh pah, kyllä mä noi naaraat osaan hoidella ilman kurssejakin. Toimin vaan vaistojen mukaan ja katotaan mitä tapahtuu kun ne uskaltautuu tänne mun pimeään luolaani.
ps. elly, vihjeen mun olinpaikasta voi saada mun vierasviesteistä.
patsastelet kuitenkin heti ovella tyttöjä vastassa ilman paitaa öljyttynä paikat pumpissa!
Kauhee väsymys pääsiäisen mökkireissusta ja laiskotus huipussaan. Ootan et mummi tekis jo kuivalihasopan valmiiks et pääsis syömää.Kauhee nälkä muttei jaksa odottaa enää :D
Jotain sinnepäin. Eli kannattaa miettiä kahdesti, kun mun luokse on tulossa käymään, nimittäin täällä viimeistään menee tukka sekasin.
Ei kai Herr Poronsarvi ole kipeänä vielä? :D
Minulla tuo kurkkukipu on lähtenyt viimestään 2 päivässä kun oon kurlannut sitä jodi suuvededellä ja nielassu sitä vähän vaikka purkin kyljessä kielletään.
No eiköhän se siitä. Kyllä muut varmasti nauttii auringosta sinunkin edestä :D No okei, nyt jotain rajaa vittuiluun :lol2:
Tänään ois jalkapäivä.. Kiinnostus hyvin suuri. Jos vaikka pesis ja vahais pyöränkin tänään.
![]()
Joo munki pitäis vähän mopoa rassata.
:wtf: Kamalaa, eihän noin sais tapahtua. Mikä on? Ei ees hyla-tuotteita voi käyttää?täytyy jättää maitotuotteet pois :itku:
Mulla on enää kaks litraa maitoa :jahas: