Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyjä kaikille...Kärsikää toisianne:)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaa-a
riffiin en kommentoi, mutta dire straitsilla on noin tuhat parempaakin biisiä
(ei, en viitti linkittää brothers in armsia tähän, mutta kokeillaas tätä:
http://www.youtube.com/watch?v=2AA64eCt2zs
)

Juu on parempiakin, mutta tuo riffi vain kastelee housut joka kerta. Muutenhan tuo on aika mitäänsanomaton biisi. So far away on kyllä hyvä. Samoin tämä:

E: Pyssy, CC ei oikein uppoa, vähän turhan heavya omaan makuun.

Olikos tää video ketju? .... Ei... no ei se haittaa tässä biisissä on sanomaa! I'm not trendi äshole, i duu wat i want! Is this so hard others to see?

Ja sitten söpöille pörröisille pakkislaisille omasta kotikylästä Kuopiosta vähän murre hevyä.

Onks se toi aurinko vai mikä kun herään nykyään ihan joka aamu siinä 05.00-05.30 välillä ja oon ihan pirtee. Sama kävi tänä aamuna ja olin jo lähdös koirien kans pihalle. Tajusin sentään kelloo kattoo ja kääntää kylkee.

Eihän sitä ole tapana lahjoja etukäteen paljastaa ;)

Hyvä jos muutaman kympin rahaa.:jahas:

Eli siis timanteilla päällystetty porsche, eikö sun vanhemmat yhtään ajattele sitä miten muut lapset kattoo sun autoas ja on ihan että "vittu toi on köyhä". :(
Pitäis varmaan lopettaa sen My super sweet sixteenin kattominen? :D

Huomenta! Kairalla koirat elossa?

Juu, toistaseks en saanu itelleni hienoja turkiksia.. Naapurit varmaan kattoo mun touhuja, että ei jumaliste toi akka on sekasi noiden koiriensa kanssa. Joo, ihan ei oo viel hanskassa tää kolmen koiran kanssa kulkeminen. Ja ristus että noi kantaa hiekkaa sisälle. Kaadoin illalla vielä lasillisen maitoa sohvalle, voi perse. Ei oo ihan ollu mun päiviä nää muutamat.

Eli siis timanteilla päällystetty porsche, eikö sun vanhemmat yhtään ajattele sitä miten muut lapset kattoo sun autoas ja on ihan että "vittu toi on köyhä". :(
Pitäis varmaan lopettaa sen My super sweet sixteenin kattominen? :D

Olitkohan sää mun syntymäpäivillä pari vuotta sitten? ;)

Edit. Hyvä Kaira, kyllä se siitä paremmaksi muuttuu! Koirat kävelee vieressä kohta kuin enkelit, eikä rullaa kolomea hihnaa sun nilkkojen ympärille. :)

Ellyyy, haleja ekille nyt! :(

Onks se toi aurinko vai mikä kun herään nykyään ihan joka aamu siinä 05.00-05.30 välillä ja oon ihan pirtee.

Ton takia oon tukkinut ikkunat aika huolellisesti aina yön ajaksi nyt, kun aurinko alkaa nousta niin aikasin. Kohta aurinko paistaa melkein koko yön ja sillon mun nukkumisesta ei tuu kyllä mitään, jos ei oo pimennysverhot tiiviisti kiinni seinässä.

Back
Ylös Bottom